Subject: در خطبه های نماز جمعه دهدشت مطرح شد؛
From: asrdena.ir

ورودی های دهدشت باید جان چند نفر را بگیرند تا مشکل حل بشود
Date: Thu, 11 Sep 2025 13:25:16 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--56345674660A5EF777ACC93BB0BB6901_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----56345674660A5EF777ACC93BB0BB6901_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----56345674660A5EF777ACC93BB0BB6901_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/css
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/content_93623.css

----56345674660A5EF777ACC93BB0BB6901_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/gif
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/print_logo.gif

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

----56345674660A5EF777ACC93BB0BB6901_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

----56345674660A5EF777ACC93BB0BB6901_MULTIPART_MIXED--