تاریخ انتشار:۱۶:۰۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: پزشک متخصص سنوگرافی دهدشتی در اقدامی قابل تحسین بیماران این شهر را از ساعت 10شب تا 4صبح، رایگان ویزیت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

پزشک متخصص سنوگرافی دهدشتی در اقدامی قابل تحسین بیماران این شهر را از ساعت 10شب تا 4صبح اقدام به ویزیت رایگان ویزیت کرد.

دکتر سیدجابر حسینی نسب از جوانان متعهد و متخصص تصویربرداری (رادیولوژی و سونوگرافی)در اقدامی انسان دوستانه و به حرمت اولین شب از لیالی قدر از ساعتن 10شب تا 4صبح بیماران به خصوص بیماران نیازمند در شهرهای مختلف دهدشت، لنده و شهرهای همجوار را به صورت رایگان ویزیت کرد.

این اقدام دکتر حسینی در شهر دهدشت آن هم در شب قدر و دستگیری از نیازمندان به نوعی یک مراسم احیاء برای شب زنده داری و راز و نیاز با خداوند بوده است.

این اقدام جالب پزشک کهگیلویه ایی با بازتاب های گسترده خوبی در فضای حقیقی و شبکه های اجتماعی در شهرهای مختلف کهگیلویه به همراه است.

بدون شک هر کدام از ما در این ماه عزیز به خصوص در این شب های لیالی قدر می توانیم با وقف تخصص خویش در خدمت به مردم با روحیه جهادی خود مفید و موثر باشیم.

تصویر خبر تزئینی است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.