تاریخ انتشار:۱۲:۴۲ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۲۵۰ میلیارد ریال دیگر به پروژه طریق الطیب از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

کیامرث حاجی‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مدیران و مسؤولان استانی و شهرستانی از پروژه‌های حوزه کهگیلویه بازدید و آخرین وضعیت آنها را بررسی کرد.

وی در بازدید از جاده طریق‌الطیب اظهار کرد: پس از بررسی و برآورد هزینه ، این پروژه در چند وقت گذشته با هماهنگی‌های که با شرکت نفت انجام گرفت آغاز و تجهیزات راه سازی در محل مستقر شده است، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در کنار این پروژه در حال کار و فعالیت است.

معاون استاندار با درود به روح پاک شهید طیب و همه شهدای جنگ تحمیلی، گفت: اگر امروز کاری انجام گرفته به واسطه وصیت این شهید بزرگوار و روح قدسی وی بوده که در منطقه حاکم است.

حاجی زاده در ادامه افزود: در ۳ ماه گذشته گزارشات و پیگیری‌هایی که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی داشت،  همچنین تاکید استاندار، از این پروژه بازدید و آن را در اولویت کاری خودم قرار دادم.

وی عنوان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام گرفته شرکت نفت و گاز گچساران و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان پای کار آمدند و با تعامل خوبی که شد کار را شروع کردیم.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: امروز که از این مسیر بازید کردم بیش از ۱۰ کیلومتر از مسیر بیس ریخته شد و آماده ادامه کار است.

حاجی‌زاده تعداد دستگاه‌های راهسازی در حال کار این پروژه را ۱۵ دستگاه دانست و اضافه کرد: قرار است در دو سه روز آینده دستگاهای راهسازی اضافه شوند، پیش‌بینی ما این است که با توجه به روند کار تا ۳ ماه آینده این پروژه به اتمام برسد.

وی تصریح کرد: پل شهید طیب دوباره به مناقصه رفت و متاسفانه پیمانکاری برای آن مشخص نشد که دستور ترک تشریفات داده شد.

معاون استاندار با اشاره به اینکه ۵ میلیارد تومان نقدینگی از محل اعتبارات سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار دادیم، افزود: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری مبلغ ۲۵ میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفتیم که این اعتبار قابل قبولی است و این پروژه را به اتمام خواهد رساند.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: برای آبادانی این منطقه و عمل به وصیت شهید عزیز مشکلات آب شرب و آنتن دهی تلفن همراه را نیز در آینده در دستور کار قرار می‌دهیم.

وی در پایان از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کسانی که در این کار خیر دخیل هستند تقدیر و تشکر کرد.

منبع: فارس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.