تاریخ انتشار:۱۳:۴۹ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: در پی درج خبری مبنی بر "نابودی جنگل‌های نقاره‌خانه/ منابع طبیعی ورود کند" در این خبرگزاری رئیس منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان بویراحمد به خبر نابودی درختان در منطقه (روستای نقاره خانه بخش کبکیان) واکنش نشان داد و جوابیه‌ای در همین خصوص ارسال شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیر محترم خبرگزاری فارس
با سلام
احتراما در پاسخ به خبر منتشر شده در آن پایگاه خبری مبنی بر نابودی جنگل در نقارخانه به استحضار می رساند گرچه متولی امر حفاظت و حراست از اراضی ملی و جنگلی جزء وظیفه ذاتی و حکمتی این اداره می باشد که یک وظیفه همگانی نیز بوده لذا این مهم تحقق پیدا نخواهد کرد مگر با مشارکت و همراهی و همیاری همه مردم ، در خبر منتشره پرونده تخلف جهت متخلفین تنظیم و در حال سیر مراحل قانونی میباشد همچنین این اداره بدون اغماض در منطقه مذکور طی دو سال اخیر اقدام به تنظیم تعداد ۷۲ پرونده تخلف تخریب و تصرف اراضی ملی ( ماده ۶۹۰ ) ،  تعداد ۱۴ پرونده  تخلف قطع اشجار جنگلی ( ماده ۴۲ ) ، تعداد ۲۱ قاچاق چوب ( ماده ۴۸ ) ، تعداد ۳۴ پرونده احداث کوره زغال جهت کلیه متصرفین و متخلفین به اراضی منابع ملی و جنگلی می باشد . همچنین در روزهای اخیر کلیه راه‌های فرعی منتهی به جنگل در منطقه مذکور مسدود گردید

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.