تاریخ انتشار:۲۰:۱۲ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خودروهایی که اتباع بیگانه فاقد مجوز را حمل نمایند، توقیف می شوند .
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید عیسی حسنی روز شنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج در خصوص جابجایی اتباع بیگانه فاقد مجوز ورود به کشور به رانندگان و هم استانی هایی که در خطوط مسافربری درون و برون استانی اقدام به جابجابب مسافر می نمایند، هشدار داد.

وی افزود: از آنجایی که مطابق مصوبه شماره ۲۸۵ شورای عالی امنیت ملی هر خودرویی که در خصوص قاچاق انسان و اتباع بیگانه بدون مجوز مبادرت به جابجایی نماید بار اول حداقل ۶ ماه و برای بار دوم  ۱۲ ماه (بدون نیاز به دستور قضایی) توسط ناجا توقیف خواهد شد.

حسنی تاکید کرد: در راستای پیشگیری از وقوع جرم قاچاق انسان در محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد به رانندگان خطوط مسافر بری شخصی یا عمومی و سایر افراد که گاهی مسافر حمل می کنند، متذکر می شود که از جابجایی اتباع بیگانه به هر نحو ممکن امتناع نمایند.

وی تصریح کرد: در صورت مشاهده، خودرو طبق قانون توقیف خواهد شد.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: آزادی خودرو متخلف تا کمتر از ۶ ماه امکان پذیر نخواهد بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.