تاریخ انتشار:۱۱:۵۱ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: معاون سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هماهنگی ستاد استانی کرونا جشنواره‌های آداب و رسوم مردم استان ویژه نوروز ۱۴۰۱برگزار می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمدحسین زاده روز پنجشنبه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان چرام، اظهار داشت: این جشنواره با هدف معرفی آداب و رسوم مردم به مسافران و گردشگران در شهرستانهای استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به قابلیت های گردشگری شهرستان چرام بیان کرد: جاذبه های گردشگری این شهرستان از جمله چشمه بلقیس هرساله در ایام نوروز تا قبل بیماری کرونا میزبان تعداد زیاد گردشگران داخلی و خارجی بوده است.

حسین‌زاده تصریح کرد: روستاهای هدف گردشگری مانند طسوج از دیگر قابلیت‌های گردشگری در شهرستان چرام بوده که تلاش می شود در ایام نوروز بخوبی به مسافران و گردشگران معرفی شود.

وی ادامه داد: هماهنگی و همکاری دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر در ایام نوروز با هدف خدمات‌دهی بهتر به گردشگران‌ضروری است.

فرماندار شهرستان چرام نیز گفت: با هدف میزبانی خوب از مسافران و جذب گردشگر در ایام نوروز زیبا سازی ورودی مرکز این شهرستان توسط شهرداری ضروری است.

عبدالرحمان توفیقیان تاکید کرد: آمادگی تمام دستگاههای عضو ستاد اجرایی خدمات در شهرستان برای خدمات دهی به مسافران و گردشگران الزامی است.

فرماندار شهرستان چرام بیان کرد: هرگونه کنده کاری یا حفاری در سطح شهر های شهرستان در ایام تعطیلات نوروز ممنوع است.

عبدالرحمان توفیقیان عنوان کرد: گل کاری بلوارهای شهر، نصب بنر معرفی شهدا در ورودی شهرها، برگزاری غرفه های صنایع دستی از دیگر برنامه های مهم این شهرستان در ایام نوروز۱۴۰۱است.

وی ادامه داد: دستگاه‌های خدمات رسان در ایام نوروز مورد ارزیابی قرار می گیرند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.