تاریخ انتشار:۲۰:۰۱ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: در نشست ستاد کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد موضوعات مختلفی مطرح شد از جمله بدهی ۱۱۲ میلیارد تومانی علوم پزشکی.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

یکی از اعضای ستاد استانی کرونا کهگیلویه و بویراحمد در نشست این ستاد با اشاره به وضعیت موجود و امکانات و تجهیزات بیمارستان‌ها گفت: در سه شهرستان بزرگ استان در خصوص امکانات پزشکی و تجهیزات کمبودهایی وجود دارد.

وی با بیان اینکه این کمبودها در زمینه اکسیژن ساز و ونتیلاتور و سایر اقلام است گفت: در بعضی از شهرستان‌ها کمبود کامل این امکانات وجود دارد و در جاهای دیگر نیز کمبود آن بسیار زیاد و مشهود است.

وی به بحث بدهی‌های دانشگاه علوم پزشکی در خصوص تجهیزات دارویی و کالای پزشکی اشاره کرد و گفت: حوزه درمان و بیمارستانی با این وضعیت به مشکل بر خواهد خورد چرا که اگر کوتاهی انجام شود شرکت های دارویی ممانعت ایجاد خواهند کرد.

این عضو ستاد کرونا گفت: باید از هم اکنون به فکر ۱۱۲ میلیارد بدهی دانشگاه باشیم همچنین در بیمارستان ها کمبود نیرو از لحاظ پشتیبانی وجود دارد.

وی گفت: کلینیک‌های تخصصی هم در خصوص رعایت پروتکل‌ها وضعیت خوبی ندارند در کلینیک شهید مفتح یاسوج رعایت هیچگونه رعایت پروتکل‌ها دیده نمی شود انتظار داریم مدیریت لازم انجام شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.