تاریخ انتشار:۰۸:۴۷ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: بی نظمی و مزاحمت خودروهای شخصی برخی مشکلاتی را برای رانندگان برون شهری به وجود اورده که همین امر موجب نارضایتی این رانندگان شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رانندگان تنها پایانه مسافربری شهرستان کهگیلویه از عدم نظارت مسئولان حمل نقل، نظامی و انتظامی بر خودروهای شخصی برای جابجایی مسافر در این پایانه مسافربری گلایه دارند و اعلام داشتند تمام مراحل اداری را طی کردند و به عنوان راننده خط دارای پلاک و کارت شناسایی هستند اما خودروهای شخصی مسافران را با جنگ و دعوا می برند و انها باید ساعت ها در نوبت باشند شاید سرویس تکمیل شده که بتوانند حرکت کنند.

تاکسیرانی یکی از  مشاغلی است که به صبر و حوصله زیاد نیاز دارد چاین قشر از جامعه با جاده و مسافر سرو کار دارند و باید روزانه مسیری برای لقمه نان برای خانواده خود طی کنند.

پای درد و دل و حرف های هر کدام از این رانندگان بشینی حرف های زیادی برای گفتن دارند و اکثرا از عدم نظارتها گلایه مند هستند.

یکی از رانندگان برون شهری در گفتگو با خبرنگار صبح زاگرس به برخی از مشکلات هم صنف های خود اشاره و گفت: عمده مشکلات ما، مسافرکشی ماشین های شخصی که  باید در این خصوص مسئولان چاره اندیشی کنند و جلوه خوبی ندارد ما روزانه باید با انها گلاویز شویم.

این راننده افزود: مسافرکش های ماشین های شخصی  مسافران را  سوار بر ماشینهای خود می کنند و می برند ، و اگر اعتراض هم کنیم با با سلاح سرد از طرف آنها روبرو می شویم.

این رانندگان انتظار دارند مراجع ذی صلاح و مسئولان امر به داد آنها برسند چون هر کدام از نون اور چند خانواده هستند.

در ادامه صحبت های این رانندگان را می بینیم!

 
 
 
---
 
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین