تاریخ انتشار:۰۷:۰۸ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: مدیر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی در ۵ اسفندماه خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید نظام مرادی در نشست توجیهی ستاد انتخابات مجلس دانش آموزی گفت: مجلس دانش‌آموزی فرصتی برای پرورش دانش‌آموزان مستعد و توانمند برای افزایش روحیه همکاری و مسئولیت‌پذیری در بین آنهاست.

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یازدهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی پنجشنبه 5 اسفندماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد عنوان کرد: تمامی فرآیند برگزاری این انتخابات، اعم از ثبت‌نام، تبلیغات انتخاباتی، جلسات توجیهی دانش آموزان و عوامل اجرایی و ناظرین انتخابات، رأی‌گیری و اعلام نتایج به‌صورت مجازی انجام‌ می شود و تمامی مراحل به‌صورت آنلاین برای دانش آموزان، عوامل اجرایی و نظارتی متناسب با سطوح دسترسی مورد نیاز، قابل رصد است.

برگزاری انتخابات مجامع اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی 16 اسفند

مرادی همچنین خبر داد: انتخابات مجامع اعضا و مربیان سازمان دانش آموزی (نهمین دوره انتخابات اعضا و هفتمین دوره انتخابات مربیان) 16 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

وی گفت: هدف از برگزاری این انتخابات استفاده از ظرفیت توان فکری و خلاقیت های اعضاء و مربیان سازمان دانش آموزی در طراحی برنامه ها و فعالیت های سازمان، افزایش مشارکت آنها در اجرایی کردن فعالیت های سازمان برحسب نیاز و ضرورت و انسجام بخشی به فعالیت های اعضاء و مربیان است.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.