تاریخ انتشار:۱۱:۳۵ - ۰۶ تير ۱۴۰۰
عصر دنا: هم اکنون ۴۴۰ نفر در طرح پتروشیمی دهدشت مشغول به کار هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سرپرست بخش برنامه ریزی طرح پتروشیمی دهدشت گفت: ۷۰ درصد افراد شاغل در طرح پتروشیمی دهدشت بومی هستند و با شروع به کار، پیمان کاران جدید، این تعداد نیز افزایش می یابد.

محسن کلانتری به وضعیت پیشرفت کاری حوزه‌های مختلف این طرح صنعتی اشاره کرد و افزود: دو کلونی مربوط به کمپ مهندسی راه اندازی و بهره برداری شده و تا ماه آینده پیمان کاران در این سایت، عملیات اجرایی را شروع می‌کنند.

کلانتری با بیان اینکه در این طرح ۱۷ مخزن در دست پیمانکاران بخش طراحی، خرید و در حال اجرا است، افزود: هفت مخزن در بخش آتش نشانی و واحد تصفیه آب در حال اجرا است.

وی به عملیات اجرایی در بخش‌های انبار‌ها و ساختمانهای پتروشیمی دهدشت اشاره کرد و ادامه داد: بیش از هزار و ۳۵۰ تن از هزار و ۹۰۰ تن مربوط به اسکلت فلزی انبار‌ها، نصب و فعالیت‌ معماری در حال اجرا است.

برچسب ها: پتروشیمی دهدشت
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.