کد خبر: ۱۷۰۷۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۲۱:۵۶ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا: رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم حضور پرشور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای‌های شهر و روستا تاکید و آن را در مسیر ادای دین به خون شهدا ، تحقق آرمان‌های امام راحل و عمل به توصیه و رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مختار اندرخور روز چهارشنبه در این باره گفت: مشارکت و حضور پر شور مردم در ۲۸ خرداد در پای صندوق های رای حفاظت از انقلاب اسلامی را به دنبال دارد.

وی افزود: مردم این استان همیشه و در ادوار گذشته انتخابات مشارکت بالای داشته اند که نشان از درایت بالای آنان در پشتیبانی از نظام و انقلاب است.

رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حضور فعال در انتخابات و سپس انتخاب اصلح جزو ۲ وظیفه مهم مردم به خصوص فرهنگیان و دانش‌آموزان با بصیرت است که بدون شک شاهد تحقق آن در انتخابات پیش‌رو خواهیم بود.

اندرخور ادامه داد: برای غلبه بر اهداف شوم دشمنان که چشم دیدن عزت و اقتدار مردم ایران را ندارند باید همه در این میدان مشارکت کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
کامبیزعزیزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
درود بر ایشان
محمد پارسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
درود برشیرمرد ایل بزرگ زیلایی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
درودبرمردبزرگ ایل زیلایی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
درودبرمردبزرگ ایل زیلایی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.