کد خبر: ۱۶۹۷۵
تاریخ انتشار:۰۸:۳۵ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا: حزب کارگزاران سازندگی ضمن رد اظهارات سعید جلیلی نامزد اصولگرای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مناظره‌ها، خواستار مناظره با این نامزد انتخابات خارج از چارچوب صداوسیما شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

پیشتر سعید جلیلی برای مناظره با عبدالناصر همتی اعلام آمادگی کرده بود.

حزب کارگزاران سازندگی طی پیامی که در صفحه این حزب در پیام‌رسان توئیتر خطاب به سعید جلیلی منتشر شد، نوشت: "ما معتقدیم با شما حتی نمی‌شود وضع موجود را حفظ کرد!"

حزب کارگزاران سازندگی افزود: "اگر ادعایی جز این دارید، خارج از صداوسیما و با یک برنامه ریزی متفاوت از شبه مناظره های این روزها، با نماینده کارگزاران سازندگی ایران مناظره کنید!"

سعید جلیلی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «می‌گویند نمی‌شود اما من حاضرم از این ادعا دفاع کنم که کشور را در چهار سال آینده باید جهش بدهیم! می شود. می‌توانیم.»

انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه برگزار می شود سعید جلیلی، محسن رضایی، محسن مهرعلیزاده، علیرضا زاکانی،عبدالناصر همتی، امیر حسین قاضی زاده هاشمی، و سید ابراهیم رییسی در این انتخابات باهم رقابت خواهند کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.