تاریخ انتشار:۰۰:۱۱ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا: رئیس کمیته روابط عمومی و تبلیغات انتخابات شهرستان بویراحمد جزئیات رد و تایید صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی شهرهای این شهرستان را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سید علی صفدر فروزنده ، اظهار داشت: 9 نفر از کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج به دلایلی از سوی هیئت مرکزی نظارت رد صلاحیت شدند.
وی با بیان اینکه علت رد صلاحیت این افراد طبق قانون به آنها اعلام شده، اضافه کرد: رسانه‌ها از حدس و گمان‌های بی‌جا پرهیز کنند.
فرزونده در ادامه بیان کرد: در مجموع اسامی 128 نفر در سامانه وزارت کشور برای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج به ثبت نهایی رسید که 9 نفر از آنها رد صلاحیت شدند و 16 نفر هم انصراف دادند.
رئیس کمیته روابط عمومی و تبلیغات انتخابات شهرستان بویراحمد گفت: کاندیداهای نهایی انتخابات شوراهای اسلامی شهرها در مجموع 189 نفر می‌باشند که به تفکیک شهرها، شهر مادوان 32 نفر، شهر چیتاب 13 نفر، شهر گراب 25 و شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد 119 نفر با هم به رقابت می‌پردازند.
فروزنده خاطر نشان کرد: در مجموع 22 نفر از کاندیداها از ادامه حضور در انتخابات ششم شوراها انصراف دادند.

منبع : کبنا

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.