تاریخ انتشار:۱۸:۵۸ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا: سعید محمد: سال ۹۲ گفتند چرخ سانتریفیوژ و زندگی مردم را باهم می‌چرخانیم اما هر دو را پنجر کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا و به نقل از شمس نیوز: سعید محمد در سخنرانی خود در دانشگاه تبریز گفت: چطور داعیه‌دار امت اسلامی هستیم وقتی در تامین گوشت و مرغ و روغن مردم مانده‌ایم؟ اول باید دولت اسلامی تشکیل یاید.‌

وی افزود: با عدم احراز صلاحیتم باید کنار بایستم و قهر کنم؟ نه اینطور نیست‌. ما دنبال تحول و جوان‌گرایی بودیم و با برنامه آمدیم و این برنامه را اکنون در اختیار رئیسی قرار دادیم.

سعید محمد تاکید کرد: دنبال مشارکت حداکثری هستیم چراکه اگر مشارکت پایین باشد دولت آینده وجاهت داخلی و بین‌المللی نخواهد داشت‌.

وی ادامه داد: تا روز رای‌گیری همفکران آیت‌الله رئیسی کنار روند و اجازه دهند آرا جبهه انقلاب تجمیع شود‌.

۸وی ابراز داشت: ۸ سال اقتصاد کشور و معیشت مردم را گروگان برجام کردند و هنوز هم وقتی مردم صبح از خواب پا می‌شوند قیمت دلار را چک می‌کنند.

سعید محمد بیان کرد: سال‌ها وزیر بودند و یک پالایشگاه نساختند و معتقدند این کار توجیه اقتصادی ندارد‌. کشورهایی که نفت ندارند پالایشگاه ساخته‌اند و نفت ما را می‌خرند و با تبدیل به خودمان می‌فروشند.

وی ادامه داد: آمده‌اند می‌گویند ما اقتصاد را شکوفا می‌کنیم. ۸ سال کافی نبود؟ بلد بودید می‌کردید.

سعید محمد عنوان کرد: تمام مشکلات ما به خاطر فاصله گرفتن از ارزش‌های دینی است و امام خمینی(ره) با شجاعت و جسارت عَلم تشکیل یک دولت مبتنی بر ارزش های اسلامی بلند کردند.

وی افزود: اتفاقات پس از جنگ انتظار را بر این می‌برد که شرایط به سمت حکمرانی اسلامی بروند اما به هر دلیل ریل گذاری برا این امر نیفتاد همان نهیبی که امام زدند و فرمودند نگذارید انقلاب به دست نا اهلان بیفتد، نمی‌خواهیم بگوییم که به دست نااهلان افتاد اما هرچه بود ریل‌گذاری بر اساس تعالیم و آموزه های دینی نبود.

سعید محمد ابراز داشت: در این سی و چند سال رهبری نیز بارها و به کررات تذکرات زیادی داده اند اما متاسفانه دولت‌ها بر اساس منویات رهبری حرکت نکرده‌اند و باعث شده امروز شرایط نابسامانی را در شون مختلف شاهد باشیم.

وی تاکید کرد: این بود که رهبری در پایان چهل سال بیانیه‌ی گام دوم را مطرح کردند در واقع این بیانیه استراتژی چهل سال دوم را مشخص می‌کند و عمده هدف اصلاح این ریل گذاری است.

سعید محمد گفت: در این چهار دهه فاصله زیادی بین بایدها و آنچه اتفاق افتاده وجود دارد لذا اگر در قوانین، ساختار، تفکرات و افراد ایراد وجود دارد باید اصلاح شود و مجدد این ریل گذاری عوض شود.

وی تاکید کرد: شاه بیت این بیانیه تغییر نسل مدیریتی و تشکیل دولت جوان حزب اللهی بود که به کررات نیز رهبری در سخنرانی‌ها به این مورد اشاره کردند.

وی ادامه داد: در تفکر غرب زده‌ی لیبرالی که در عمده دوران پس از انقلاب اسلامی حاکمیت کرده، ارزش‌های اسلامی خارج نمی‌شود، آیا امروز در جامعه ما به معنی واقعی عدالت وجود دارد؟ اگر هست این شکاف طبقاتی که هر روز زاویه‌دار تر می‌شود از کجا ناشی می‌شود؟ عدالت در حوزه اقتصادی بانکداری سلامت ... دچار نقصان بسیار بزرگ دارد این را نباید به پای انقلاب بگذاریم.

سعید محمد افزود: اگر امروز مردم دلزده و ناراحت هستند ناراحتی ناشی از انقلاب اسلامی نیست بلکه از کارگذارانی هست که مدیریت غلطی دارند این باید مورد هدف قرار گیرد و اصلاح شود.

وی بیان کرد: در منطقه هم ما شاهد هستیم دشمن تمام قد وارد عرصه شده تحریم ها را طراحی کرده و مردم ما را تحت فشار قرار داده است از این سو در داخل یک وادادگی و رها شدگی وجود دارد، اینجا همان نقطه‌ی عطف و پیچ تاریخی است که رهبری بارها به آن اشاره کردند و ما باید به درستی نقش آفرینی کنیم.

سعید محمد تصریح کرد: انقلاب ما گفتمان قوی دارد اما نمی‌توانیم آن را پیاده کنیم ما که دچار مشکل مرغ، گوشت و برنج هستیم چطور می‌توانیم برا تحقق تمدن جهانی اسلامی گام برداریم و برای امت‌های اسلامی راهبرد تعیین کنیم؟

وی عنوان کرد: باید دولت اسلامی با تمام ملاک.ها و ارزش‌های دینی ما تشکیل شود و با پیوست‌های و تفکرات بومی حرکت کنیم نه اینکه نگاه به غرب داشته باشیم و استراتژی خود را وامدار دیگران باشیم

سعید محمد ابراز داشت: این دو هفته تعیین کننده است می‌توانیم مسیر قبلی را برویم و دولت سوم روحانی را شاهد باشیم یا یک تحول ایجاد شود و مردم درک صحیح از مسایل داشته باند و مردم باید به دنبال گفتمان اسلامی باشند، در سخنان کسانی که خود را عرصه می‌کنند به این برسند و برنامه را مورد توجه قرار دهند

وی ادامه داد: ما یک حرکت خودجوش مردمی را بر همین اساس شکل دادیم و زمانی که دیدیم هیچ مصداقی خود را عرضه نمی‌کند وارد کار شدیم برنامه تولید کردیم و چون جمع خالصانه‌ای داشتیم یک جریان خودجوش مردمی در هفت ماه رقم خود که تمام جریان‌های سیاسی احساس خطر کردند و این جریان جدید را رقیب خود دیدند علت اصلی آن بود که جوانان برای نصرت ولی وار میدان شدند

سعید محمد تاکید کرد: ما به دنبال تحول و جوان‌گرایی بودیم که همانطور که رهبری فرمودند علاج مشکلات کشور در این است که جوانان وارد میدان شوند، ما بر اساس تکلیف عمل کردیم و پس از اینکه شورای نگهبان به جمع بندی نرسید همان روز نخست در توییتی اعلام کردیم که پای کار جبهه انقلاب هستیم

وی گفت: فاصله تا دو روز بیانیه این بود که کسی از شورای نگهبان به بنده علت عدم احراز را اعلام نکردند، در هر صورت افراد مورد توجه نباشد و باید جریان و جبهه را مورد عنایت قرار داد لذا تیم ما به طور کامل وارد میدان شد

سعید محمد بیان کرد: این انتخابات برای مردم است و کسی نمی‌تواند به مردم تحمیل کند که چگونه فکر کنند، مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی نظام باید خود به بلوغ فکری برسند.

وی ادامه داد: الان فرصت این بود که بنده که عدم احراز شده ام کنار بنشینم در حالی که اینطور نیست بلکه هر ۷ نفر تایید شده مورد احترام هستند اما باید سراغ کسی برویم که بیشترین تطابق با شاخص‌های مطرح شده توسط رهبری را داشته و رای آوری خوبی هم داشته باشد و‌ مشارکت حداکثری به خوبی شکل بگیرد

سعید محمد عنوان کرد: اگر مشارکت پایین باشد، دولتی که در آینده می‌آید نه وجاهت داخلی دارد نه وجاهت بین المللی لذا برای مسیر پیشرفت، آبادانی و امنیت نیاز به حضور همه گانی داریم

وی افزود: بر اساس تحقیق‌هایی که انجام شد به این رسیدیم که از آیت الله رییسی حمایت کنیم و البته در جبهه‌ی انقلاب نیز باید به این نتیجه برسند که سایر رقبا انصراف دهند و اجازه دهند که آرا تجمیع شود و با یک پشتوانه‌ی خوب اصلح را انتخاب کنیم‌

سعید محمد تاکید کرد: سال ۹۲ گفتند چرخ سانتریفیوژ و زندگی مردم را باهم می‌چرخانیم اما هر دو را پنچر کردند.

منبع : شمس نیوز

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.