تاریخ انتشار:۱۰:۴۳ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
عصر دنا: پایگاه واکسیناسیون عمومی در شهر یاسوج با حضور مسئولان شهرستان بویراحمد گشایش یافت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد گفت: مرکز بهداشت با همکاری سپاه پاسداران، سازمان ورزش و جوانان، اداره آموزش و پرورش شهرستان، سالن‌هایی را در شهر و مناطق حاشیه‌ای برای تزریق واکسیناسیون عمومی آماده و تزریق واکسیناسیون در این سالن‌ها آغاز شده‌است.
محمد یزدانپناه افزود: مرحله اول تزریق واکسن کرونا به کادر درمانی و بهداشتی و گروه‌های پرخطر تزریق شد و در مرحله دوم که در حال اجرا است افراد سالمند بالای ۸۰ سال واکسینه می‌شوند.

رئیس مرکز بهداشت بویراحمد با اشاره به اینکه تاکنون ۴۰ درصد از جامعه آماری افراد بالای ۸۰ سال در این شهرستان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، گفت: افراد دارای بیماری‌های خاص در همه مراحل تزریق واکسن در اولویت هستند.

محمد یزدانپناه بیان کرد: در مرحله سوم تزریق واکسن به افراد بین ۷۰ تا ۷۹ سال با اولویت بیماران زمینه‌ای انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه فرد پس از دریافت واکسن باید مراقبت دو هفته‌ای داشته باشد، بیان کرد: افراد باید مراقب باشند چرا که احتمال اینکه پس از تزریق واکسن در حالت کرونایی مثبت قرار بگیرند وجود دارد.

رئیس مرکز شهرستان بویراحمد گفت: مکمل تزریق واکسن کرونا برای دریافت نتیجه مطلوب رعایت دستورالعمل‌ها است و افراد نباید صرف تزریق واکسن از رعایت دستورالعمل‌ها دست بکشند.

وی افزود: مطابق دستورالعمل‌ها در هر مرحله از تزریق واکسن یک نوع از واکسن‌های موجود به افراد تزریق می‌شود.
دکتر یزدانپناه گفت: از مراجعه‌کنندگان دریافت واکسن تقاضا داریم، هنگام مراجعه به سالن‌های تزریق واکسن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را مدنظر داشته باشند، تا خدای نکرده شاهد شیوع بیش از پیش ویروس کرونا نباشیم
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار