تاریخ انتشار:۱۰:۲۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
عصر دنا: سرپرست اورژانس پیش‌ بیمارستان و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه در جریان امدادرسانی به فرد بیمار، نیروهای اورژانس مورد ضرب و شام قرار گرفتند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

جهانبخش وحدت نژاد گفت:شب گذشته ساعت ۲۳ بامداد طی تماس با اورژانس ۱۱۵ یاسوج، مبنی بر کمک به خانمی جوان که به علت مسمومیت با الکل دچار عوارض شده بود، بلافاصله آمبولانس اورژانس ۱۱۵ پایگاه مادوان به محل حادثه اعزام شد.

وحدت نژاد با بیان اینکه شخص بیمار با خودرو سواری پژو پارس در حال حرکت بود، گفت: جنب زندان مرکزی پرسنل اورژانس ۱۱۵ به خودرو مذکور رسیدند و بلافاصله بر بالین بیمار حاضر شدند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط بیمار و بعد از انجام معاینات پزشکی اولیه توسط نیروهای اورژانس، تصمیم به انتقال بیمار گرفتند اما همراهان بیمار جهت انتقال شخص بیمار به مرکز درمانی همکاری نکرده و اصرار به درمان در آمبولانس داشتند.

وحدت نژاد افزود: با توجه به محدودیت‌های نیروهای اورژانس ۱۱۵ در درمان بیمار و یا مصدومین و طی راهنمایی‌های لازم به همراهان بیمار در خصوص انتقال فرد بیمار، در نهایت پرسنل اورژانس ۱۱۵ با مقاومت شدید همراهان بیمار مواجه و در نهایت منجر به ضرب و شتم دو نفر از پرسنل اورژانس ۱۱۵ شد.

وحدت نژاد در پایان گفت: موضوع درگیری از سوی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی نزد مراجع قضایی در حال پیگیری است.

 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.