تاریخ انتشار:۰۹:۴۳ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۶ بیمار دیگر به دلیل کرونا جان خود را از دست دادند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

پرویز یزدان پناه روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۵۲۴ نفر رسیده است.

وی افزود: ۵۰۵ بیمار در بیمارستان های معین کرونا بستری هستند که از این تعداد ۱۵۱ نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و ۲۲ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در استان تاکنون ۳۲ هزار و ۳۲۶ نفر بهبود یافته اند.

یزدان پناه تاکید کرد: ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۴۱۸ رپید تست انجام شده است که ۲۵ درصد موارد مثبت بوده اند.

وی ابراز داشت: بیشترین مبتلایان در شهرستان های گچساران و بویراحمد، لنده و کهگیلویه و از ۱۰۷۳ نمونه pcr انجام شده ۴۳ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در بویراحمد، کهگیلویه، چرام و باشت بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این بیماری به سرعت و سادگی منتشر می‌شود و افرادی با سنین پایین تر را نیز درگیر می‌کند.

یزدان پناه ادامه داد: میزان سرایت پذیری بالایی داشته و میزان کشندگی آن نیز بیشتر است و مردم باید احساس خطر کنند.

وی تصریح کرد: بنابراین باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمایند، در تجمعات حضور نیابند تا از این پیک خطرناک عبور کنیم.

براساس آخرین آمار ها حدود ۴۵ هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون به کرونا مبتلا شده اند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.