تاریخ انتشار:۱۰:۱۸ - ۰۴ دی ۱۳۹۹
عصر دنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران از رهایی یک محکوم به قصاص از چوبه دار پس از ۵ سال خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد صدرا ادیبان در گفت‌وگو با میزان از  رهایی یک محکوم به قصاص از چوبه دار پس از ۵ سال خبر داد و گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی امام جمعه شهرستان گچساران و اعضای شورا‌های حل اختلاف و سفیران صلح و صرفنظر اولیاء دم از اجرای قصاص نفس، قاتلی از پای چوبه دار، پس از گذشت ۵ سال، در لحظات آخر اجرای حکم قصاص نفس، از پای چوبه دار نجات یافت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران در ادامه ضمن تشکر از امام جمعه گچساران اظهار داشت: این قتل در سال ۱۳۹۴ رخ داد که قاتل و مرحوم مهرعلی سهراب، رابطه فامیلی داشتند.

وی با بیان اینکه  اولیای‌دم پس از گذشت سال‌ها و تقاضای اجرای حکم قصاص نفس را کردند بیان داشت: با توجه به اینکه با میانجیگری امام جمعه شهرستان، اعضای شورا‌های حل اختلاف و سفیران صلح امروز در زندان شهر گچساران، اولیای دم از حق قانونی خود در اقدامی خیرخواهانه از قصاص قاتل که جوان ۲۶ ساله بود، گذشتند و زندگی دوباره‌ای به وی بخشیدند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.