کد خبر: ۱۶۱۴۴
تاریخ انتشار:۱۷:۰۳ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
وزیر بهداشت لبنان:
عصر دنا: وزیر بهداشت لبنان در گفتگویی رادیویی اعلام کرد که آمار قربانیان انفجار بیروت تا به این ساعت به ۱۳۷ کشته و ۵۰۰۰ زخمی رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش"عصر دنا"؛ وزیر بهداشت لبنان در گفتگویی رادیویی اعلام کرد که آمار قربانیان انفجار بیروت تا به این ساعت به ۱۳۷ کشته و ۵۰۰۰ زخمی رسیده است.

حمد حسن وزیر بهداشت لبنان در گفتگویی رادیویی اعلام کرد: که آمار قربانیان انفجار بیروت تا به این ساعت به ۱۳۷ کشته و ۵۰۰۰ زخمی رسیده است.
وی افزود: رایزنی‌ها با کشور‌های عربی و اروپایی برای تامین نیاز‌های پزشکی لبنان در جریان است. آنچه بیش از هرچه نیاز است، بیمارستان‌های صحرایی در مناطق مختلف پایتخت لبنان است. فرماندهی ارتش مشخص می‌کند که بیمارستان‌های نظامی در کجا باشند و ما نیز مشخص می‌کنیم که بیمارستان‌های مدنی در کجا باشد.
حمد حسن بیان کرد: کابینه بر بازداشت خانگی (مسئولان و مقصران حادثه) اصرار کرد تا لبنانی‌ها بدانند که مسئولان این حادثه مورد بازخواست و مجازات قرار خواهند گرفت و این گواهی بر این است که قانون درباره این موضوع صوت غالب خواهد بود.
وزیر بهداشت لبنان درباره کرونا هم اعلام کرد: بیمارستان‌های صحرایی ویژه کرونایی‌ها اختصاص خواهد یافت.
وی در عین حال درباره اینکه آمار کرونایی‌ها در این کشور در هفته‌های آتی بالا برود، هشدار داد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.