کد خبر: ۱۶۰۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۹:۲۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:
عصر دنا: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش"عصر دنا"؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان خبر داد و گفت: در چهارمین روز از مردادماه؛ ۳ مورد فوتی جدید گزارش و آمار جان باختگان به ۴۳ نفر رسید.

 دکتر پرویز یزدان‌پناه گفت: در حال حاضر ۱۹۰ بیمار مشکوک و یا قطعی به کرونا در بخش‌های بیمارستان‌های استان بستری بوده که از این تعداد ٧٩ بیمار کرونایی قطعی هستند.

وی با اشاره به اینکه ۱۵ بیمار کرونایی نیز در بخش آی سی یو بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند، عنوان کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۲۷۱ مورد گزارش شده است.

دکتر یزدان‌پناه اظهار داشت: امروز نیز جواب ۲۴۳ نمونه را از آزمایشگاه تشخیصی مولکولی یاسوج دریافت نمودیم که بیشترین موارد مثبت در بویراحمد، گچساران، باشت و کهگیلویه شناسایی شده اند.

وی اذعان داشت: استفاده همگانی از ماسک در این دوران یکی از اقدامات مهم پیشگیرانه‌ای است که می‌تواند شیوع برخی بیماری‌های تنفسی ویروسی از جمله کووید ۱۹ را محدود نماید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: استفاده از ماسک به تنهایی برای تامین سطح مناسبی از محافظت کافی نیست و سایر اقدامات نیز باید در کنار آن اتخاذ شود.

وی گفت: امیدواریم با افزایش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی، رعایت بهداشت فردی و عدم حضور در تجمعات شاهد قطع زنجیره انتقال کروناویروس باشیم و بتوانیم این مرحله سخت عبور کنیم.

دکتر یزدان پناه تصریح کرد: اگر شهروندان همکاری لازم را نداشته باشند، قطعا طی روز‌های آینده، شرایط دشواری را تجربه خواهیم کرد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
خبرت با تیتری که زدی نمی خونه .حداقل در مورد فوتی ها هم در متن اشاره کن که مال کجا بودن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.