تاریخ انتشار:۰۹:۰۶ - ۲۱ تير ۱۳۹۹
خطیب جمعه دهدشت؛
عصر دنا: امام جمعه دهدشت خواستار ورود دستگاه‌های امنیتی به مسئله آتش سوزی منطقه حفاظت شده خائیز شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، امام جمعه دهدشت در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گفت: سهوی بودن همه آتش‌سوزی‌های خائیز پذیرفتنی نیست مسئولان امنیتی نسبت به این مسئله با جدیت وارد شوند.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر آتش‌سوزی‌های مکرر در خائیز را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه انسان نمی‌تواند خود را قانع کند این حوادث سهوی است، افزود: از مسئولان امنیتی استان انتظار دارم به این موضوع ورود کنند.

خطیب جمعه دهدشت به تبیین بخشی از پاسخ رهبر انقلاب به نامه رهبر حماس پرداخت و افزود: در شرایط کنونی حمایت ایران از سرزمین فلسطین از بحر تا نهر را مشخص می‌کند.
وی اسماعیل هنیه را شخصیت محبوب و دارای جایگاه در فلسطین نام برد و اضافه کرد: قدس و فلسطین همچنان مسئله اول جهان اسلام است، ولی حماقت ذاتی صهیونیست و آمریکا باعث ایجاد جبهه جدید شده که نقشه آن‌ها نقش بر آب خواهد شد و ایران اسلامی با آگاهی از شرایط کنونی فلسطین و نقطه ضعف دشمن می‌داند تحرکات عجولانه ترامپ و نتانیاهو به جایی نخواهد رسید.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر با بیان اینکه آزادی فلسطین آرمان ماست تاکید کرد: تا تحقق این آرمان وظیفه انسانی، انقلابی و شرعی و دینی خود را انجام می‌دهیم.
وی با اشاره به مسئله تحول مد نظر رهبر انقلاب گفت: سال۹۹ با ویروس کرونا شروع شد، اما این بیماری فرصت‌هایی ایجاد کرد، مشارکت مردم و همدلی در جامعه دینی زیباترین تصاویر اخلاقی را به جهان نمایش داد.


وی خطای راهبردی آل سعود در اهانت به آیت الله سیستانی را یادآور شد و افزود: این‌ها شمشیر را برای مرجعیت از رو بسته‌اند، فکر می‌کنند با این کار‌ها بین شیعه و سنی اختلاف می‌افتد غافل از اینکه با این اقدام سخیفانه روز به روز جامعه دینی اسلام را نسبت به خود متنفر خواهند کرد.
امام جمعه دهدشت در بخش دیگری از سخنانش وضعیت مدیریت شهری را متذکر شد و گفت: از شهروندان توقع دارم در نظافت شهر کمک کنند فرهنگ شهر ما خانه ما نهادینه شود.
وی با بیان اینکه پاسخگویی برای مسئول نظام اسلامی تکلیف و واجب است ضمن قدردانی از پاسخگویی مدیرعامل آبفا به مطالبات مردم بیان کرد: توقع داریم مشکل تصفیه‌خانه دهدشت برطرف شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.