تاریخ انتشار:۲۳:۵۸ - ۱۴ تير ۱۳۹۹
عصر دنا: برخی از نجف آباد یاسوج از اجرای ناقص یک پروژه عمرانی در گذشته گلایه‌مند بوده و از مجموعه مدیریت شهری جدید خواهان اصلاح و حفظ سلامت مردم هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،اهالی کوچه بعثت نجف آباد یاسوج از اجرای ناقص کانال فاضلاب انتهای کوچه و بوجود آمدن مشکلات متعدد از جمله به خطر افتادن سلامت مردم گلایه منده بوده و از شورای شهر و شهرداری انتظار رفع این مشکل در کمترین زمان ممکن را دارند.

یکی از اهالی نجف آباد در این زمینه می‌گوید: کانال فاضلاب کوچه بعثت به محل تجمع حیوانات موزی و خزندگان خطرناک همچون مار تبدیل شده که در صورت عدم اصلاح این پروژه سلامت و جان مردم در خطر است.

کارشناسان شهرداری یاسوج در سال 97 از محل پروژه بازدید کرده که در نهایت به معاون عمرانی و امور زیربنایی شهرداری نوشتند: با توجه به بازدید به عمل آمده از کانال نجف آباد خیابان بعثت به اطلاع می‌رساند کانال به طول 50 متر به صورت کوتاه اجرا شده و باید با ارتفاع 60 سانتی متر تکمیل کانال شود و نیاز به دال بتنی به عرض 2.20 و طول 50 متر را دارد.

بررسی‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که برآورد اولیه این پروژه انجام شده و بدون شک بزودی با تدبیر شهردار یاسوج این مشکل برای همیشه مرتفع می‌شود زیرا در این دوره با وجود محدودیت‌های اعتباری شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی شهری با چندین سال بلاتکلیفی بوده‌ایم.

وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران , استانداری کهگیلویه و بویراحمد , وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران , استانداری کهگیلویه و بویراحمد ,

تسنیم

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.