تاریخ انتشار:۱۰:۵۰ - ۱۰ تير ۱۳۹۹
عصر دنا: رئیس درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی دهدشت گفت: ارائه کیفیت خدمات درمانی درمانگاه در یک سال اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

تشریح عملکرد یک ساله درمانگاه تخصصی تآمین اجتماعی دهدشت

به گزارش عصردنا، دکتر مهناز اردشیرپناه با اشاره به عملکرد خود در یک سال گذشته، اظهار داشت: خوشبختانه درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت در دو سال اخیر در حوزه های تجهیزات پزشکی، رادیوگرافی، آندوسکوپی، نوبت دهی الکترونیک و دیگر حوزه ها موفقیت های چشمگیری را بدست آورده و توانستیم با همکاری پرسنل و نیز مدیریت درمان استان کیفیت خدمات را به استانداردهای جهانی نزدیک کرده آنچنان که توانستیم علامت استاندارد ایزو 9001 را برای درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت بدست آوریم و این یک اتفاق خیلی خوب برای بخش درمان شهرستان کهگیلویه است.

رییس درمانگاه تخصصی تآمین اجتماعی دهدشت افزود: در سال 1398 با همکاری مدیریت درمان استان به ویژه توجه و حمایت دکتر پیام اکبری توانستیم اعتبارات و تجهیزات بسیار خوبی برای درمانگاه جذب کنیم.

وی با اشاره به این تجهیزات عنوان کرد: دستگاه آندوسکوپی به ارزش 500 میلیون تومان را برای شهرستان خریداری نموده و در قسمت آزمایشگاهی نیز با خرید دستگاه اتوانالایزر و A1C که ارزش آن بالغ بر 300 میلیون تومان بوده توانستیم کیفیت بخش آزمایشگاهی را ارتقاء دهیم.

دکتر اردشیر پناه تصریح کرد: در راستای تجهیز درمانگاه و نیز افزایش خدمات مطلوبتر در سال جاری با خرید دستگاه رادیولوژی دیجیتال به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون تومان و دستگاه عکسبرداری از دندان(OPG) به ارزش 200 میلیون تومان به دنبال افزایش کیفیت در بخش رادیوگرافی هستیم و خوشبختانه تمام مجوزهای لازم را تهیه کرده و انشالله در هفته تامین اجتماعی از این تجهیزات بهره برداری می شود.

تشریح عملکرد یک ساله درمانگاه تخصصی تآمین اجتماعی دهدشت

وی با اشاره به رفع کمبودها در بخش دارویی گفت: در بخش اقلام دارویی، با توجه به مشکلات، کمبودها و نیز افزایش قیمت داروها در سال 1398 با مساعدت و همکاری مدیریت درمان استان به میزان 50 درصد در بخش خرید دارویی افزایش بودجه داشتیم که میزان خرید دارو و مواد مصرفی پزشکی ما در سال 98 مبلغی معادل 2 میلیارد و 300 میلیون تومان بوده و تلاش نمودیم مردم عزیز شهرستان در این زمینه هیچگونه مشکلی نداشته باشند.


دکتر اردشیرپناه با بیان اینکه در بخش سالن انتظار بیماران تمامی امکانات لازم اعم از سرمایشی، گرمایشی و کیوسک نوبت دهی را در راستای آسایش بیماران فراهم نمودیم، افزود: در این راستا امسال نیز اقدام به تهیه و خرید ژنراتور برق اضطراری نمودیم تا بتوانیم بدون وقفه به مردم شهرستان خدمات درمانی ارایه دهیم.


وی گفت: لازم میدانم از زحمات و حمایت های دکتر اکبری مدیریت درمان استان که نگاه ویژه ای به درمانگاه تخصصی دهدشت دارند تشکر و قدردانی نموده که با پیگیری های ایشان در بخش جذب بودجه، ارتقاء کیفیت خدمات و خرید تجهیزات اتفاقات بسیار خوبی برای شهرستان رقم خورده و امیدوارم این تلاشها نوید بخش آینده روشن برای درمانگاه دهدشت باشد.


دکتر اردشیرپناه خاطرنشان کرد: از تمامی همکارانم در درمانگاه تخصصی تآمین اجتماعی دهدشت که درسخت ترین شرایط بیماری کرونا با جان و دل پای کار ماندند و عشق به وطن و مردم را به معنای واقعی ثابت نمودند.

تشریح عملکرد یک ساله درمانگاه تخصصی تآمین اجتماعی دهدشت

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.