تاریخ انتشار:۰۸:۲۰ - ۱۰ تير ۱۳۹۹
عصر دنا: نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: از زمان آغاز به کارم در مجلس شورای اسلامی سه پروژه کد دار در حوزه انتخابیه در حال فعالیت است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، "حجت الاسلام سید محمد موحد" روز دوشنبه نهم تیرماه در نشست شورای اداری در دهدشت، در ابتدا با توجه به نامگذاری سال جهش تولید توسط مقام معظم رهبری، اظهار کرد: مسئولیت ما سنگین تر از گذشته شده و هر کدام از ماها باید در میدان باشیم و موانع ها را از آنچه رهبری تکلیف کرده مرتفع کنیم.

وی اظهار کرد: این یک تکلیف سخت است و همه باید به فکر راهکارهای عملی باشیم و با چند جمله سخنرانی تکلیف ادا نمی شود.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان یک پیروزی برای آنان نام برد و خاطرنشان کرد: دشمن هزینه های سنگینی برای آن داد اما ملت ما همچنان گوش به فرمان رهبری وظیفه خود را به منصه ظهور رساندند.

حجت الاسلام موحد حضور آیت الله رئیسی در دستگاه قضا را بارقه امید برای حوزه قضایی عنوان و تصریح کرد: یکی از علل توفیق قوه قضائیه این است که آیت الله رئیسی به تمام زیربناهای قوه قضائیه مسلط است.

وی از استاندار، مردم و همه کسانی که در مهار آتش سوزی خائیز پای کار بودند تقدیر و تشکر بعمل آورد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از کرونا به عنوان یک معضل نام برد و عنوان کرد: شرایط کرونا اجازه نداد آنگونه که باید در خدمت مردم باشم، اما با این شرایط بیکار ننشستم و جلسات متعددی با وزرا در خصوص رفع مشکلات حوزه انتخابیه داشته ام.

موحد با بیان اینکه آمده ام تا در خدمت مردم باشم، ادامه داد: جاده "پاتاوه- دهدشت "باعث برون رفت مشکلات حوزه انتخابیه خواهد شد و با همکاری استاندار ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار به این جاده که پروژه ملی است، اختصاص یافت.

وی از پروژه باند دوم خیرآباد - دهدشت، انتقال آب به دشت "کلاچو" و پروژه فارس خوزستان کهگیلویه(پل بریم) به عنوان سه پروژه مهم از زمان آغاز بکار خود نام برد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درصد تخصیص اعتبار پروژه آبرسانی به چهار شهر آنقدر کم است که قابل بیان نیست، تاکید کرد: آبرسانی به "ایدنک"، ۱۳سال شروع شده و هنوز ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش ایسنا، وی ضمن تشکر از حجت الاسلام بزرگواری و هاشمی نمایندگان قبلی این شهرستانها گفت: ۳۰ میلیون یورو به پتروشیمی دهدشت اختصاص داده شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به عنوان زبان مردم کوتاه نمی آیم و از حقوق آنها دفاع می کنم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.