کد خبر: ۱۵۹۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۹:۵۸ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افزایش مبتلایان به کرونا به یک هزار و ۲۳۴ نفر خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، حسین کلانتری در پنجاه و هفتمین نشست ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۲۳۴ نفر به بیماری کووید ۱۹ در استان مبتلا شدند گفت: آمار فوتی‌های ما ۱۲ نفر و بیماران بدحال بستری در آی سی یو ۴ نفر هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۲۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های مرجع بستری هستند، گفت: در وضعیت خطرناک بیماری کرونا هستیم و هنوز پیک بیماری را تجربه نکردیم.

وی ادامه داد: هر لحظه امکان دارد وارد پیک بیماری شویم تاکنون رسانه‌ها، دانشگاه علوم‌پزشکی و دستگاه‌ها همه کمک کردند که به پیک نخوردیم، اما هر لحظه امکان ورود به پیک وجود دارد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید در بویراحمد اقدامات خاصی به منظور پیشگیری از کرونا انجام گیرد.

وی به نقاط آسیب کرونا در استان اشاره کرد و گفت: مراسمات و تجمعات عروسی نقطه آسیب ما است و از مردم می‌خواهیم به کمک ما بیایند و دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در همه حوزه‌ها رعایت شود.

کلانتری ادامه داد: دلیلی ندارد در روز شهادت امام جعفر صادق عده‌ای در تفرجگاه‌ها تجمع کنند و جشن برگزار کنند.

وی با انتقاد از مراسمات گفت: کلیپی برای من ارسال شد که مراسم تشییع جنازه شبیه یک مراسم راهپیمایی بود تشییع جنازه‌ها، ترحیم‌ها و تدفین‌ها سه نقطه آسیب‌پذیر در کهگیلویه و بویراحمد است.

کلانتری با بیان اینکه کرونا پیر و جوان و کوچک و بزرگ نمی‌شناسد، گفت: محدودیت‌ها کماکان در یاسوج و سی‌سخت برقرار است و مسوولیت آن را می‌پذیرم، اما مشکل ما این موارد نیست مواردی است که از مراسمات و تجمعات گفتم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برگزاری حضوری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم ملی است و هیچ استانی حق مداخله ندارد گفت: دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خواستار برگزاری غیرحضوری امتحانات هستند که این موضوع بررسی شود.

وی ادامه داد: دانشگاه نامه‌ای به دانشگاه مادر ارسال کند و درخواستی برای غیرحضوری برگزار شدن امتحانات داشته باشد ما هم این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

کلانتری با بیان اینکه کماکان باید با کرونا زندگی کنیم، خاطرنشان کرد: با قاطعیت با نصب هرگونه چادر در پارک‌ها و میادین و پارک‌ها جلوگیری می‌کنیم و با کسی هم تعارفی نداریم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۴ ماه از بیماری کرونا گذشته برخی‌ها فکر می‌کنند کرونا تمام شده، اما بیماری وارد مرحله خطرناکتری شده است و مردم باید رعایت کنند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
خب زودتر ی کاری بکنید عمل کردن مهمه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.