تاریخ انتشار:۱۹:۳۷ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
عصر دنا: ایستگاه‌های غربالگری در ورودی شهر یاسوج مجدد راه‌اندازی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد از راه‌اندازی مجدد ایستگاه‌های غربالگری در ورودی شهر یاسوج خبر داد و گفت: تا پایان هفته این ایستگاه‌ها دایر هستند.
محمد یزدان‌پناه با توجه به شیوع این بیماری، وضعیت قرمز استان‌های همجوار و افزایش شمار مبتلایان در شهرستان بویراحمد، در روز‌های پایانی هفته به منظور غربالگری مسافران ورودی به شهر یاسوج دو ایستگاه غربالگری از پلیس راه یاسوج به شیراز و محور یاسوج-اصفهان توسط مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان کرد: در این ایستگاه‌ها ۴ تیم غربالگری طی ۴ شیفت مسافران ورودی به شهر را غربال و افراد مشکوک را به مراکز تعیین شده ارجاع می‌دهند.
یزدان‌پناه اضافه کرد: علی‌رغم اینکه آمار جدیدی از مبتلایان به کووید ۱۹ در استان اعلام نمی‌شود، اما صحبت‌ها حکایت از افزایش شمار مبتلایان و چهار رقمی شدن کرونایی‌ها در استان دارد.
وی ادامه داد: زنگ خطر بیماری کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمده و حتی مسئولان دانشگاه از فاجعه خبر می‌دهند.
یزدانپناه بیان کرد: افزایش مبتلایان و همچنین اضافه شدن دو قربانی کرونایی به شمار فوت شدگان طی دو روز می‌طلبد مردم کرونا را جدی بگیرند و فقط در مواقع خیلی ضروری از خانه خارج نشوند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.