تاریخ انتشار:۰۹:۲۱ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
عصر دنا: مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن ۲۵ خردادماه ویژه ثبت نام کنندگان بویراحمد و دنا در یاسوج برگزار می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم ۲۵ خردادماه امسال در فاطمیه امام زاده عبدالله (ع) شهر یاسوج ویژه ثبت نام کنندگان شهرستان‌های بویراحمد و دنا برگزار می‌شود.
حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور افزود: مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حافظان قرآن کریم، ترویج معارف و محتوای قرآنی در سطح جامعه، جذب حداکثری نوجوانان و جوانان و آحاد مردم به فرهنگ قرآنی برگزار می‌شود.
وی گفت: تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف قرآنی یکی از موضوعاتی هست که نیازمند همکاری اصحاب رسانه و قلم استان هستیم تا با گسترش آن، بهتر و بیشتر بتوان در موضوعات قرآنی، فعالیت مستمر داشته باشیم و از همکاری صدا و سیمای استان و اصحاب رسانه و قلم در برنامه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی و قرآنی استان تقدیر و تشکر می‌کنیم.
جنتی پور افزود: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل و قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، اذان، دعا خوانی، هم سرایی و هم خوانی قرآن کریم و تفسیر عمومی قرآن کریم در دو گروه خواهران و برادران برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه رشته اذان ویژه برادران است گفت: محدوده اجرای اذان در مراحل شهرستانی و استانی از ابتدا (بدون مقدمه) تا انتهای فراز «حی علی الفلاح» و در مرحله ملی به‌صورت کامل است و اگر در مرحله استانی بنا به تشخیص هیئت داوران نیاز به برگزاری مسابقات نهایی باشد، اذان باید به صورت کامل گفته شود و متقاضیان فقط می‌توانند در مسابقات یک شهرستان شرکت کنند.
جنتی پور اضافه کرد: چنانچه در هر مرحله از مسابقات خلاف موضوع اثبات شود، شرکت‌کننده از ادامه مراحل مسابقات حذف خواهد شد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.