کد خبر: ۱۵۶۲۲
تاریخ انتشار:۱۴:۲۴ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا که این روزها سرتاسر جهان را دربر گرفته است پرستاران و پزشکان قرار دارند که وظیفه مراقبت از زندگی انسان ها بر عهده آنهاست اما یک خط مقدم دیگر نیز وجود دارد و آن مراقبت از مردگان است!

شهر نیویورک آمریکا که آمار مبتلایان به کرونا در آن به 142432 و جان باختگان به 10977 نفر رسیده است فقط چهار مسئول رسیدگی به کفن و دفن مردگان دارد که این چهار نفر زن هستند.

لیلی سیج وینریب، آلیشا ناروائز، جنی آدامز و نیکول وارینگ در منطقه هارلم نیویورک همه روزه با ده ها جسد کرونایی روبرو می شوند.

اجسادی که در سردخانه ها قرار دارند و هفته ها یا ماه ها از رسیدن آنها می گذرد و باید توسط این زنان آماده کفن و دفن شوند.

در ابتدای شیوع ویروس کرونا این زنان فرزندانشان را از خود دور کرده و برای زندگی پیش بستگانشان برده اند.

آنها وضعیت مردگان بر اثر کرونا در نیویورک را وحشتناک توصیف می کنند. تریلرهای یخچال دار خارج از بیمارستان ها صف بسته اند. برخی از تریلرها قفسه ندارند و اجساد روی یکدیگر انباشته می شوند.

 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.