کد خبر: ۱۵۶۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۱:۱۴ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در گفتگو با «عصر دنا»:
عصر دنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: اعلام کردن یا نکردن استانی آمار هر استان به مردم همان استان، برعهده دانشگاه علوم پزشکی استان می باشد و می توانند اعلام کنند یا نکنند و تا این لحظه دستورالعمل جدی در این زمینه وجود نداشته است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

دکتر سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در گفتگو با خبرنگار «عصردنا» با اشاره انتشار روزانه آمار کرونا در استان بوشهر گفت: قبلا به ما بخشنامه کردند که بدلیل اینکه فضا برای مسافرت به استان های سفید ممکن است افزایش یابد و این استان ها متضرر گردند، امار بصورت استانی در سطح کشوری اعلام نگردد.

وی تاکید کرد: اعلام کردن یا نکردن استانی آمار هر استان به مردم همان استان، برعهده دانشگاه علوم پزشکی استان می باشد و می توانند اعلام کنند یا نکنند و تا این لحظه دستورالعمل جدی در این زمینه وجود نداشته است.

ما گردن کلفت نیستیم‌، انتشار آمار به استان ها واگذار شده است

دکتر کشمیری با بیان اینکه ما به هیچ عنوان گردن کلفت نیستیم و اصلا در کارکرد ما گردن کلفتی وجود ندارد، اظهار داشت: تفسیر ما این است که اعلام کردن آمار بصورت استانی میتواند به بهبود روند درمانی مبتلایان و آموزش مردم کمک شایانی نماید و مردم آگاه می شوند که باید رعایت کنند و تاکنون آمار را اعلام کردیم و مشکلی از بابت تذکر از طرف وزارت بهداشت وجود نداشتیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: تاکنون هیچ فردی از استان کهگیلویه و بویراحمد که ساکن یا شاغل در بوشهر باشد به کرونا مبتلا نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج: انشتار آمار کرونا از نظر وزارت بهداشت تخلف است

دکتر پرویز یزدانپناه در گفتگو با خبرنگار «عصر دنا» با اشاره به اینکه آمار استان در پیک دوم کرونا به سطح قابل قبولی رسیده است، گفت: تقریبا آمار روزانه به میانگین روزهای شیوع کرونا در استان رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار داشت: آمار مبتلایان استان در روز تقریبا عددی تک رقمی نزدیک به دو رقمی می باشد و فقط روزهای سه شنبه و چهارشنبه آمار مبتلایان شیب افزایشی داشته که روزهای پنج شنبه و جمعه به ثبات رسید.

وی بیان داشت: با کمک فرمانداری و شبکه بهداشت برخی از مبتلایان روستای کلایه به نقاهتگاه انتقال داده شده و فقط یک مورد مبتلای جدید در این روستا شناسایی شده است.

یزدان پناه خاطر نشان کرد: به مردم همه روستاها مخصوصا روستای کلایه توصیه می شود همچنان نکات بهداشتی را مد نظر قرار دهند تا زمانی که همه موارد مبتلا شناسایی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: نمیتوانم آمار دقیقی ارائه دهیم زیرا از سوی وزارت بهداشت تخلف محسوب می شود و مبتلای جدیدی از کادر درمانی باشت گزارش نشده است و ابتلای تعدادی از کادر درمان این شهر مربوط به قبل می باشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
باعرض سلام و خداقوت خدمت کادرعزیز بهداشت ودرمان استان بوشهر. بی خود کرد هر کی گفت شما گردن کلفت. دستتون هم درد نکنه که آمار رو روزانه اعلام میکنید وگرنه مردم فکر میکنن دیگه خبری از کرونا نیست و همه تلاش‌ها هدر میره. دستتون درد نکنه بزارید هر روز یه تلنگری بخوریم که باید همچنان رعایت کنیم و کرونا در کمین است
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
پس چرا یزدانپناه میگه گفتن اعلام نکنید؟ چرا هر کاری می خواد انجام بده گردن بقیه میندازه؟ دم خروس بدجوری بیرون زد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.