تاریخ انتشار:۱۷:۳۴ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره صنعت، معدن و تجارت این استان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان، برنج هندی، شکر، گوشت مرغ منجمد، گوشت قرمز منجمد، روغن و خرما از اقلامی است که توزیع می‌شود.
موسویان با بیان اینکه کالا‌های اساسی ویژه ماه مبارک رمضان استان تأمین شده است، افزود: در طول ماه رمضان ۴۴۸ تن برنج، شکر و روغن‌توزیع می‌شود.
وی با بیان اینکه این اقلام از سوی شرکت‌های مباشر تأمین در سطح استان عرضه خواهد شد، افزود: ۲۳۴ تن مرغ منجمد و ۱۳۴ تن گوشت قرمز منجمد در سطح شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در این طرح خرما نیز توزیع می‌شود ادامه داد: این کالا‌ها در مراکز و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ توزیع می‌شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.