کد خبر: ۱۵۵۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۲۳:۲۸ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: علی‌رغم اینکه وزارت بهداشت، استان‌ها را از اعلام آمار استانی و شهرستانی منع نموده بود با رایزنی‌های صورت گرفته با حوزه‌های مختلف وزارت بهداشت، جهت اعتمادسازی و شفاف سازی مجوز لازم جهت اعلام آمار استانی را اخذ نمودیم.

کتر پرویز یزدانپناه با اشاره به آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزود: از ١٤٦ نمونه دریافت شده ٢٠ مورد مثبت بوده است.

وی ابراز داشت: متاسفانه آمار مبتلایان به کرونا در استان به ۲۹۹ بیمار رسیده است.

دکتر یزدانپناه یاد آور شد: با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی مهم‌ترین راه کنترل شیوع کرونا است و از عموم مردم تقاضا داریم از برگزاری مراسم‌های دورهمی، جشن، ختم، خاک‌سپاری و هرگونه تجمع جداً خودداری نمایند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان گفت: همچنین از عموم مردم خواهشمندیم جهت آگاهی از وضعیت سلامت خود به سایت salamat.gov.ir مراجعه کرده و در صورت داشتن هر گونه سوال با سامانه ۴۰۳۰ تماس حاصل نمایند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
سلام
چرا مردم در دهدشت اینقدر آزادانه و بدون رعایت هیچ اصولی حتی اصول اولیه پیشگیری رفتار میکنند
ترا خدا یه فکر بکنید آمار داره میره بالا و احتمال شدت گرفتن و درگیری بیشتر هست با این بیماری استان رو دریابید از کادر علوم پزشکی عاجزانه درخواست میکنیم که یه کم به قسمت کهگیلویه سخت بگیرند التماس میکنیم
ابوذر عسکری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
خدایی اقایی که شهردار باشت میگی وظیفتو بلد نیستی تو بلدی بعد ۱۴ روز جواب تست وازمایش مردم رونمیدی تو کار بلدی به خدا حیف پولی که به علوم پزشکی میدن اقا با جون مردم بازی نکنید تورابه قران
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.