تاریخ انتشار:۰۵:۳۵ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
محمد مهدی فرجی
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

کرونا! نام آشنای این روزها ویروسی که از ووهان چین شیوع پیدا کرد و الان تقریبا اکثر کشور هارا درگیر کرده است.
حتی کشورهایی همچون چین،ایران،انگلیس،آمریکا به دنبال ساخت دارو آن هستند که دیگر استرسی از این ویروس نداشته باشیم همچون آنفولانزا و خیلی از بیماری های واگیر.

اما برای ما ایرانی هاکه یکی از کشور های درگیر کرونا هستیم  که حدود۳هفته است دانشگاه ها و مدارس برای پیشگیری از بیماری تعطیل شده است .

نزدیک عید نوروز است، درست در زمانیکه همه به دنبال خرید شب عید و برنامه ریزی برای سفر خود باشند استرس اجازه سفر به کسی را نمیدهد ولی متاسفانه عده ای اصلا به فکر سلامتی خود و عزیزانشان نیستند به سفر به شهرهای مختلف میپردازند.

استان چهارفصل ما(کهگیلویه وبویراحمد) که یکی از استان های مسافر پذیر است متاسفانه گه گاهی عکس هایی از شلوغی پلیس راه ها می آید. سوال بزرگی که این وسط پیش می آید این است که مایی که همیشه همه را مقصر میدانیم چرا نباید به فکر باشیم درحالیکه دولت،سپاه،ارتش،هلال احمر،بسیج و همه در پای کار هستند مایی که همیشه از نبود مسئولان پای کار گلایه میکردیم الان که آمده اند خود ماییکه همیشه گله مندیم چرا کمک نمیکنیم؟؟؟؟ 
شمال که اصلا جایه بحثی باقی نمی گذارد!!!!!!!!
تعطیل کرده اند که در خانه بمانیم تا پیدا کردن میزبان برای ویروس جلوگیری کنند ولی......
بیایید یک بار هم که شده همدلی خود را مثل اکثر مواقع نشان دهیم تا از این بحران نجات یابیم زیرا جان خودمان و عزیزانمان در خطراست مگر می شود انسان بی تفاوت نسبت به جان خود و عزیزانش باشد....
پس هموطن شما هم بیا به کمپین #درخانه_می_مانیم بپیونید در عمل نه در حرف و فضایه مجازی!!!!
آرزوی صحت و سلامتی برای همه عزیزان و هموطنان خود دارم.
برچسب ها: کمپین
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین