تاریخ انتشار:۱۸:۱۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به‌منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، پرداخت بهای سوخت در جایگاه‌های سوخت استان تنها با استفاده از کارت بانکی امکان پذیر است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید لطف الله مسعودی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با هدف رعایت الزامات بهداشتی پرداخت بهای سوخت تا اطلاع ثانوی درکهگیلویه و بویراحمد با استفاده از کارت بانکی صورت می گیرد.

وی افزود: بنابراین پرداخت بهای فرآورده تنها ازز طریق کارت‌های بانکی و با استفاده از دستگاه‌های پرداخت بانکی مستقر در جایگاه‌های سوخت صورت می پذیرد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد از همشهریان خواست با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در ساعات غیر پیک و کم تراکم به جایگاه‌های عرضه سوخت مراجعه و برای حفظ سلامت خود و جامعه تنها با استفاده از کارت بانکی مبلغ سوخت خود را پرداخت کنند.

بر اساس آخرین آمار از ۳۱۵ نازل موجود در جایگاه های سوخت کهگیلویه و بویراحمد ۳۰۵ نازل در مدار است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.