کد خبر: ۱۵۲۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۱:۱۷ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: گروه جهادی شهید سید عبدالمحمد تقوی سوق در نبرد با کرونا به میدان آمدند تا بار دیگر روحیه جهادی و فرهنگ بسیجی را برای نسل امروز معنا کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

طیبه‌سادات سعادتی‌نیک- از دو هفته گذشته که بحث کرونا ویروس در کشور مطرح شد دستگاه‌های اجرایی و نهادهای گوناگونی برای مقابله با این مهمان نا خوانده وارد عمل شدند.

از همان ابتدای ورود این ویروس بود که فضای مجازی غرق فداکاری جامعه پزشکی شد و به خاطر حساس بودن کار آن‌ها و جانفشانی برای حفظ سلامت مردم و جامعه به مدافعان سلامت نام گرفتند.

در این میان گروه‌های دیگری هم خودجوش برای سلامت مردم دست به کار شدند و با در نظر گرفتن اهمیت موضوع آمدند تا بار دیگر روحیه جهادی و فرهنگ بسیجی را برای نسل امروز معنا کنند.

گروه جهادی شهید سید عبدالمحمد تقوی سوق از جمله گروه‌های خودجوش و فعالی است که طی 12 روز به میدان مقابله با کرونا آمد. جوانانی که آماده مبارزه با کرونای منحوس شدند و برای کمک به همنوعان خود زمان نمی‌شناسند.

جهادگران عرصه سلامت هم چون رزمندگان در جبهه جنگ در جبهه مقابله با کرونا فعالیت دارند.

 

 

این جوانان با همه کمبودها و کاستی‌ها اما سنگر مبارزه با خالی نکردند و برای شکست کویید 19 عزم خود را جزم کرده و در خط مقدم کم نمی‌گذارند.

جهاد تمام وقت جهادگران سوق در پیشگیری از شیوع کرونا از زمان ورود ویروس به استان آغاز شد و تلاش بی‌منت این گروه در طرح تنظیف و ضدعفونی مکان‌ها و معابر عمومی اگرچه در لابلای اخبار منتشره در فضای مجازی و رسانه‌ها به چشم می‌خورد اما اقدام جهادگونه آنها کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
 


گروه جهادی سوق با همکاری حوزه مقاومت بسیج امام حسین این شهر برای حفظ جان مردم به عنوان بازوی دولت با حضور و همبستگی خود در میدان حضور دارند لباس رزم‌شان تن‌پوش مبارزه با کرونا است.

میلاد توسلمند مسؤول گروه جهادی شهید تقوی سوق در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: همزمان با شیوع کروناویروس در استان گروه جهادی شهید تقوی با چهار اکیپ فعالیت خود را در مقابله با کرونا آغاز کرد.

 

 

وی با بیان اینکه 22 نفر داوطلبانه در خط مقدم جبهه مبارزه با این ویروس به مردم خدمت می‌کنند، ادامه داد: عملیات ضدعفونی در روستاهای بخش سوق، شهر سوق و دهدشت  انجام شده است.

توسلمند گفت: روستاهایی از جمله برم‌سبز، لیر بزرگ، لیر کوچک، دزک، راک، خلیفه‌ای، سرکوه راک، راک، بلوط بنگان، طوف خیمه و بی‌بی‌زلیخایی تاکنون علیه کرونا ضدعفونی شده‌اند.


مسؤول گروه جهادی شهید تقوی سوق تصریح کرد: ادارات و معابر عمومی دهدشت نیز در چندین مرحله به کمک جهادگران سوق ضدعفونی گندزدایی شد.

توسلمند افزود: علاوه بر طرح تنظیف مواد ضدعفونی تهیه و بین مردم توزیع شده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون طرح خانه به خانه در راستای مقابله با شیوع کرونا در سوق و روستاهای بخش در حال اجراست.

این جهادگر بسیجی با بیان اینکه قصد داریم برای نیازمندان ماسک و مواد ضدعفونی تهیه کنیم از خیرین خواست در این امر خداپسندانه آنها را یاری کنند.

 

وی ادامه داد: فعالیت گروه جهادی سوق همچنان ادامه دارد و برای خدمت به مردم با همه توان در میدان مبارزه خواهیم ماند.

به گزارش فارس؛ گندزدایی معابر شهری اقدام عملی و منطقی برای پیشگیری است و این کار مرتب از سوی متولیان سلامت مردم و با همکاری دیگر ادارات در سطح شهرستان صورت گرفته و استمرار خواهد یافت اما اگر مردم کماکان با همان شیوه سابق در شهر حضور یابند تمام این اقدامات ابتر می‌شود.

با همکاری یکدیگر و با پیوستن به پویش‌های پیشگیرانه از قبیل #در_خانه_می‌مانیم، #کرونا_را_شکست_می‌دهیم و #برای _سلامتی_خود_مسافرت_نمی‌رویم به قطع زنجیره انتقال و سرایت کرونا کمک کنیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آرامش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
درود به شرف و غیرتتان.خداقوت و خسته نباشید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.