تاریخ انتشار:۱۶:۵۹ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مکان ها و باشگاه های ورزشی این استان امروز یکشنبه علیه بیماری کرونا ویروس ضدعفونی و گندزدایی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید محمدتقی علوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چنین اقدامی با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.

وی افزود: این ضدعفونی و گندزدایی ویژه مکان ها و باشگاه های ورزشی هر ۲ بخش مردان و زنان و در مناطق شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ضدعفونی و گندزدایی ساختمان این اداره کل نیز امروز یکشنبه با همکاری کارکنان انجام شد.

علوی عنوان کرد: تأمین هر چه بیشتر سلامت کارکنان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد و ارباب رجوع ها هدف اصلی این اقدام بود.

وی ابراز داشت: لازم است که کارکنان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر رعایت بیش از پیش نظافت و بهداشت فردی از دستکش و ماسک در محیط کار نیز استفاده کنند.

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف افزون بر ۵۰ هزار نفر است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.