تاریخ انتشار:۱۶:۱۸ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: سردار شهید سلیمانی سلبریتی نبود بلکه یک نظامی بود که در قلوب آزادی‌خواهان جهان جای گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سردار حمید خرمدل صبح امروز در مراسم اربعین سردار قاسم سلیمانی و ۷۰۰ شهید بویراحمد با قدردانی از مردم استان به دلیل حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: این حضور باعث افتخار و سربلندی است و ما نیز به عنوان سرباز کوچک در خدمت این مردم هستیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که هر روز زوایای زیادی از انقلاب برای ما کشف می‌شود، افزود امروز به خوبی می‌فهمیم که امامین انقلاب چه فرموده و چه پیش‌بینی‌هایی کرده اند.

این فرمانده سپاه با اشاره به فرازهایی از سخنان سردار سلیمانی گفت: این شخص مورد افتخار جهان اسلام است و خداوند هم به خاطر خلق چنین شخصی به خود آفرین خواهد گفت. چه کسی فکر می کرد که بعد از این همه مشکلات اقتصادی مردم اینچنین به خیابان‌ها بیایند .

وی با بیان این که سلیمانی یک سلبریتی و یک بازیگر و یک فوتبالیست نبود افزود: چه می‌شود که یک نظامی در میان قلوب آزادی خواهان یک عالم جا می گیرد و همه دنیا برای او غمگین می‌شوند.

فرمانده سپاه فتح این حرکت و این شهادت را رمز انقلاب دانست و گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد هم با همه مشکلاتی که دارند در همه صحنه‌ها بی نظیر هستند و در یادواره شهدا و برنامه‌های معنوی بی نظیر شرکت می‌کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.