کد خبر: ۱۴۹۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۰۹:۵۴ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: حضور یکی از افرادمنسب به تاجگردون که سمت ملی دارد در ایام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستانهای باشت و گچساران این روزها در شبکه های اجتماعی و محافل خبری واکنش های را به همراه داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
حضور یکی از افراد منتسب به نماینده گچساران و باشت که سمت ملی دارد در ایام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان‌های باشت و گچساران این روز‌ها در شبکه‌های اجتماعی و محافل خبری واکنش‌هایی را به همراه داشته است.

یکی از موارد جالب توجه برای حضور این شخص، آن هم در زمان انتخابات و دیدار‌های وی در روستا‌ها و حضور در منازل افرادی از هواداران غلامرضا تاجگردون است.

اگر این شخص که به ادعای بعضی از هواداران نماینده فعلی و نامزد این دور از مجلس شورای اسلامی برای دیدار و سرکشی به شهرستان آمده است این سوال مطرح می‌شود که چرا در این زمان از انتخابات وی در شهرستان باشت و گچساران حضور پیدا کرده است.

مطلب بعد به فرض اینکه این شخص برای یک دیدار عادی و بدون فعالیت انتخاباتی در مکان‌های مختلف دو شهرستان باشت و گچساران حضور پیدا می‌کند، اما عکس‌هایی که از وی در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود گواه بر این موضوع می‌دهد که وی از یک نماد انتخاباتی که همان عدد" ۳ " استفاده می‌کند، که نشان می‌دهد وی کاملا برای فعالیت‌های انتخاباتی قدم به این دو شهرستان گذاشته است.

گفتنی است علاوه بر این شخص معاون پارلمانی یکی از نهاد‌ها کشوری نیز حضور فعالانه در حوزه انتخابیه شهرستان باشت و گچساران دارد.

جا دارد که استاندار استان بعنوان نماینده عالی دولت همان طور که به یک همایش انتخاباتی واکنش نشان داده است و به عزل دهیار یک روستا در حوزه کهگیلویه بزرگ انجام شد، این مسئله را نیز پیگیری کنند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زهراامینی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
بجزتاجگردون کسی نمیتواندنماینده شوددلسوزخاکی محبوب واقعا افتخار بزرگی برای باشت وباوی صدرصدتومجلسی به امیدروزی که پیروزیت راببینم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.