تاریخ انتشار:۰۱:۲۰ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: سه هزار و ۵۰۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب، امسال در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و جمع آوری شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: انشعاب‌های غیرمجاز آب از معضلات مهم در کهگیلویه و بویراحمد بوده و به طور جدی نیز با این پدیده شوم در شهر‌های استان برخورد می‌شود.
فیض الله پاسره افزود: نصب انشعاب غیرمجاز علاوه بر وارد کردن خسارت‌های مالی سبب هدر رفت حجم قابل توجهی از آب آشامیدنی در شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شناسایی و جمع آوری هر کدام از این انشعاب‌های غیرمجاز آب در شهر‌های استان با حاشیه سازی‌ها و دردسر‌هایی از سوی متخلفان برای نیرو‌های شرکت همراه بوده است.
پاسره عنوان کرد: این حاشیه سازی‌ها و دردسر‌ها برای فرار از چنگ قانون و نپرداختن جریمه‌های سنگین لحاظ شده برای متخلفان بود.
وی از مردم ساکن در شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد خواست تا هرگونه انشعاب غیرمجاز آب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب این استان اطلاع رسانی کنند.
پاسره ابراز داشت: پنج هزار و ۳۰۰ دستگاه کنتور معیوب آب از ابتدای امسال تاکنون در شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد تعویض شده است.
وی گفت: بیشترین تعداد کنتور معیوب آب تعویض شده در این مدت در شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد با ۲ هزار و ۶۰۰ دستگاه مربوط به یاسوج بوده است.
پاسره اظهار داشت: به منظور بهینه سازی فرآیند تولید، توزیع و مصرف آب آشامیدنی بین مشترکان کهگیلویه و بویراحمد و بر اساس یک برنامه زمان بندی شده کنتور‌های معیوب آب در شهر‌های این استان به طور مداوم تعویض می‌شوند.
وی افزود: تعویض کنتور‌های معیوب آب و شناسایی و جمع آوری انشعاب‌های غیرمجاز آب در شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد از اهداف کلان شرکت آب و فاضلاب این استان برای رسیدن به وضعیت مطلوب آبرسانی است.
پاسره بیان کرد: تعویض کنتور‌های معبوب آب در شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد تأثیر بسزایی در کاهش هدررفت آب در این استان دارد.
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۱۶۲ هزار مشترک آب و بیش از ۴۴ هزار مشترک فاضلاب دارد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار