تاریخ انتشار:۱۶:۴۶ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اعلام می دارد؛ در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدایی معرفی نکرده و از هیچ لیستی هم حمایت نمی کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

بیانیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شهرستان گچساران بمناسبت سالگرد پیروزی انقلاب و انتخابات مجلس به شرح زیر است.

بسمه تعالی

پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز رهایی از استبداد و تبلور اراده ملتی بزرگ برای ساختن ایرانی آباد برای همه ایرانیان بود، انقلابی بر ضد نظامی پر از فساد و جدا شده از ملت که مردم با آگاهی و ایمان بر علیه اختناق و خفقان و دیکتاتوری خونریزی که هر فریاد اعتراض و انتقادی را با خشونت و قساوت و گلوله و حبس و حصر و زندان سرکوب میکرد.

انقلاب اسلامی نوید بخش برابری و برادری و آزادی و محو هر گونه دیکتاتوری بود تا مردم در سایه سار اسلام عزیز حاکم بر سرنوشت خود باشند و در ساحت های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و بین المللی با رجوع به آرای عمومی اجازه تکرار حکومت سلطنتی و استبدادی که در آن یک نفر بر همه امور کشور حکم براند و حاکم بر سرنوشت مردم باشد؛ داده نشود.
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شهرستان گچساران سالروز پیروزی ملت را تبریک گفته و متذکر میشود بر اساس آرمانهای بلند انقلاب و رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی و شعار محوری انقلاب (استقلال،آزادی،جمهوری اسلامی) نیاز به همدلی و همراهی فزونتر در همه امور داریم و اعلام می داریم تحریمهای ظالمانه و فشار بیش از حد اقتصادی و معیشت سخت مردم و حوادث خونین آبانماه از اتفاقات ناگوار و تلخ پایان دهه چهلم انقلاب بود و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به رهبری تروریسم آمریکا و جان باختن عده ای از هم میهنان در تشییع وی و سقوط هواپیما که جمعی از نخبگان کشور و فرزندان ایران جان خود را از دست دادند بر تلخی آن افزود و متاسفانه بخشی از حاکمیت صادقانه اطلاع رسانی نکرده و موجب سلب اعتماد عمومی از اخبار رسمی گردید و تاسف بیشتر اینکه در میان این همه حوادث تلخ که نیاز به وحدت و آشتی ملی ضرورتی اجتناب ناپذیر است عملکرد شورای نگهبان در رد صلاحیت گسترده تعجب همه را برانگیخت و عاملی برای رخنه در هم افزایی و همدلی ملت و دوقطبی عمیق گردید که می تواند بر شکاف بین بخشی از مردم و حاکمیت بیفزاید. انتظار می رفت دست اندرکاران در این شرایط حساس سعه صدر بیشتری از خود نشان می دادند و حق انتخاب شدن و انتخاب کردن در مجرای آزادنه ای قرار می گرفت.
بر همین اساس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شهرستان گچساران با تشکیل شورای سیاستگذاری اصلاحات متشکل از احزاب اصلاحطلب و نیز افراد و شخصیتهای سیاسی تصمیم گرفت در راستای نظر شورای عالی و با توجه به رد صلاحیتهای گسترده که امکان رقابت و حضور را در حداقل قرار داده است و بنا بر آرای شورای اصلاحات شهرستان ضمن فراخواندن مردم به مشارکت در انتخاب آتی مجلس از هیچ کاندیدایی حمایت نکند و لیستی ارائه ندهد.
لذا شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اعلام می دارد؛ در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدایی معرفی ننموده و از هیچ لیستی هم حمایت نمی کند، احزاب اصلاحطلب می توانند بدون نام بردن از شورای اصلاحات، از نامزد مورد نظر خود که حتما و ایجابا باید اصلاحطلب باشد حمایت نموده و به مردم معرفی کنند.
پیروزی انقلاب اسلامی مبارک و خیر و صلاح و اصلاح امور را برای همه مردم مسئلت داریم
۲۲/۱۱/۹۸
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شهرستان گچساران

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.