تاریخ انتشار:۱۶:۴۴ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: کریم فرخیانی گفت: نماینده باید مشاور و آگاه و متخصص باشد و اگر غیر از این باشد مردم در یک دور به او اقبال نشان نخواهند داد، جریان فعلی نه به طایفه گرایی، تبعیض، انحصار طلبی و مخالف بداخلاقی است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

کریم فرخیانی از چهره های سیاسی شهرستان بویراحمد در نشست انتخاباتی حامیان مهدی روشنفکر گفت: این جلسه لبیک گفتن به آیات شریف قرآن است در جایی که می فرماید همگی به ریسمان محکم الهی چنگ زنید و متفرق نشوید؛ از طریق وحدت است که به خواسته های مشروع و به حق خودمان خواهیم رسید، در ۴۱ سالگی انقلاب، این مناسبت را جشن میگیریم و در بیانیه دوم انقلاب باید نسل جوان در کنار اشخاص باتجربه و صاحب افتخار قرار بگیرند و کشتی انقلاب را به ساحل پیروزی برسانند.


فرخیانی بیان کرد: امروز اگر از یک منطقه جغرافیایی ندای وحدت را دنبال کند به معنای خط کشی جغرافیایی، طائفه گرایی و بویراحمد علیا و سفلی نیست، خداوند قومیت و رنگ ها را برای شناسایی یکدیگر و تسهیل امورات زندگی قرار داده است و فخر فروشی مد نظر نیست

 

وی افزود: قومیت را به منزله فخر فروشی و برتری نمی دانیم، پیامبر در زمان ابتدایی رسالت از قوم و قبیله خود آغاز کرد، کسانی که در دشت روم، دلی اولاد خمسیر و جلیل همانقدر برای ما عزیز هستند که لوداب و مارگون و بویراحمد سفلی برای ما عزیز هستند.


فرخیانی گفت: ما به نسبت جمعیت خود بیشترین خون ها را تقدیم انقلاب کردیم، در مشارکت های اجتماعی حرف اول را زدیم، و در لبیک به ندای امام راحل و رهبر معظم انقلاب بیشترین تعلقات خاطر را داشته ایم، در جنگ و امنیت نقش های فراوانی را ایفا کردیم، و شهدایی که مدافع حریم امنیت شدند چون متعلق به این استان محروم بودند سردار نشدند.


وی افزود: ما به دنبال اعتدال و اخلاق مداری در انتخابات هستیم، حرف اول و آخر بنده به ندای وحدت این است: به عنوان برادر کوچک شما خط قرمز ما اخلاق مداری باشد و اگر به صورت ما سیلی زدند لبخند بزنید، نگذارید عده ای قیم مابانه به ما تزریق کنند که ما حق هستیم ولا غیر؛ مردم ما بصیر و آگاه و دانا هستند و در ۴۰ سال گذشته انقلاب این موضوع را اثبات کردند.

 

فرخیانی ادامه داد: حکومت اسلامی حکومت محرومان و کوخ نشینان است و ما همان کوخ نشینان هستیم اما نخبه ها و تحصیلکرده ها هستیم که بدون انقلاب و اسلام و امام و رهبر چیزی به حساب نخواهیم آمد، مادامی که پیرو آنها باشیم صاحب منزلت هستیم، ما به شما توهین نمی کنیم، جریان شما را طائفه ای نمیدانم ، روزی گفتند روشنفکر دهدشتی است، روزی گفتند قوم گرا است، روزی بیان می شود سبب تشت نیروهای انقلاب می شود، مگر نیروهای انقلاب همین مردم محروم نیستند که در مساجد و حسینیه ها از انقلاب دفاع می کنند.


وی افزود: عده ای بیان می کنند که مجلس در راس امور نیست که باید اصلاح شود؛ مجلس فاسد در راس امور نیست و نباید جایگاه ارزشمند مجلس شورای اسلامی دچار خدشه شود و باید براساس قوانین و سیاست های مجلس ریل گذاری شود، نماینده ای باید وارد مجلس شود که شجاع باشد و در مقابل همینه پوشالی آمریکا زبانش نلرزد و در برابر دنیای کفر بایستد و ندای ولایت را لبیک گوید، کسی که دارای اخلاص باشد مانند سلیمانی که اخلاص او سبب شد حتی مخالفین در نبودش اشک بریزند کسی که بالاترین درجه نظامی را داشت و ژنرال های آمریکایی آروزی دیدار او را داشتند اما وصیت کرد در بالای قبر او نوشته شود سرباز ولایت.

 

فرخیانی گفت: ویژگی دیگر، آگاهی نماینده مجلس است که باید به جریانات داخلی و سیاسی و خارجی و خاورمیانه آگاهی داشته باشد و بداند جزیره ثبات را به برکت ولایت داریم و آگاهی باید در این خصوص داشته باشد، چنین نماینده ای باید مشاور و آگاه و متخصص باشد و اگر غیر از این باشد مردم در یک دور به او اقبال نشان نخواهند داد، جریان فعلی نه به طایفه گرایی، تبعیض، انحصار طلبی و مخالف بداخلاقی است.


وی در ادامه گفت: اگر مجلس مورد ملاک امام راحل و رهبری باشد، از پیچ تاریخی و مشکلات و معضلات عبور خواهیم کرد، به رقبای روشنفکر اعلام میکنم که بالای ۳۰ سال او را می شناسم در دامان مادری پاک دامن، پدری نماز شب خوان و در کنار نفس شهید پاکی رشد کرد و بزرگ شد، حتی به شهید مان ظلم می شود و تبعیض قرار می دهند و آنها را دچار خط کشی می کنند، آقای روشنفکر کدام یک از معیارهای انقلابی را ندارد تا بنده فرخیانی از حمایت او کنار بکشم یا کدام شانتاژ تبلیغاتی برای رای داشته است، کدام فساد را داشته است، مگر ما مسلمان نیستیم مگر ما به ندای امام راحل و فرامین رهبری لبیک نگفتیم، همه نماینده های ادوار گذشته برای آنها حرمت قائل هستیم آقای هدایت خواه را انقلابی و عزیز می دانیم؛ اما آقای روشنفکر را حمایت می کنیم زیرا او را انقلابی می دانیم.


فرخیانی در این جلسه پیامی را از جلال الدین آسپار از کاندیداهای سابق مجلس شوراری اسلامی مبنی بر حمایت از جریان ندای وحدت اعلام کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار