کد خبر: ۱۴۹۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۴۷ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: این سوال پیش می آید آیا هدایت خواه حرف های یک هفته اخیر خود را قبول ندارد یا اینکه از لحاظ فکری تفاوت شدیدی با منتظریان کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در بویراحمد و دنا دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

یک اصلاح طلب سخنگوی اصولگرایان بویراحمد و دنا شد/ اختلاف شدید فکری نادر منتظریان و هدایت خواه!

با انتخاب نادر منتظریان، کاندیدای ائتلاف اصولگرایان بویراحمد و دنا، رحمان خوب زاده از فعالان فرهنگی و رسانه‌ای جریان اصلاحات به عنوان سخنگوی ستاد وی منصوب شد.

این خبر توسط پیج اینستاگرامی نادر منتظریان منتشر شد که سوالات و شبهاتی را به همراه خود به وجود می آورد.

اول اینکه چرا یک اصلاح طلب که روزمه چندان قوی در حوزه رسانه و خبری ندارد به عنوان سخنگو انتخاب شده باشد، گرچه شاید در حوزه تخصصی تهیه کنندگی یا تائتر یا دیگر موارد خوب باشد.

دوم آیا در بین جریان اوصوگرایی حوزه بویراحمد و دنا فردی متخصص پیدا نمی شود که یک اصلاح طلب سخنگوی اوصولگرایان در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شود.

سوم، وی یکی از کسانی است که در دوره قبل انتخابات بیشتر حملات و تخریب ها را علیه ستار هدایت خواه انجام می داد، حال به در ستاد اصوگرایان همان حوزه انتخابات به عنوان سخنگو انتخاب شده که خود شبهه انگیز است.

نکته چهارم و مهمتر این اینکه هدایت خواه هفته گذشته طی مصاحبه ویدویی در خصوص اینکه اگر شما مسئول شدید، از اصلاح­ طلبان هیچ استفاده ­ای نخواهد کرد به این دلیل که مشی اینها سکولاریسم است؟

هدایت خواه گفت: ببینید اصلاح طلب­ها متفاوت هستند سوال من این است به خصوص بعد از فتنه ۸۸ اگر کسانی همچنان خودشان را اصلاح‌طلب می‌دانند و در این اصلاح‌طلبی امثال خاتمی امثال کروبی امثال میرحسین موسوی امثال حجاریان را به عنوان مرجع فکری خودشان می‌دانند من اینها را قطعاً منحرف می­دانم، نه من بلکه کسی در راس این نظام است فرموده که خاتمی  فتنه ­گر است، آنها منحرف ­اند، اما اگر کسی بگوید اصلاح‌طلبی به معنایی که مقام معظم رهبری هم فرمودند همان چیزی که هر مسلمانی باید همیشه دنبالش باشد اصلاح رفتارها، اصلاح روش‌ها، اصلاح دیدگاه­ها، اینکه مدام در حال اصلاح خودمان باشیم، اصلاً یک مسلمان مگر می­تواند مسلمان باشد به دنبال اصلاح خودش نباشد، با این نگاه من قبول دارم اما اگر کسی مرجع فکری ­اش همچنان این آقایان است قطعاً منحرف است و در مقابل نظام اسلامی قرار می گیرند،  همین بحث آقای جورج سوروس را که بارها گفته میشد آقای خاتمی با وی نشسته و آقای خاتمی میگفت من در عمرم یک بار هم ندیدم شاید دیدید اخیراً عکسش را در فضای مجازی منتشر کردند که جورج سوروس که بوده؟ طراح انقلاب‌های رنگی، کسی که می‌گوید من اصلاح‌طلبم و خاتمی را قبول دارد شما این را در دایره نظام جمهوری اسلامی یعنی طرفدار نظام جمهوری اسلامی می­توانید تعریف کنید؟

حال این سوال پیش می آید آیا هدایت خواه حرف های یک هفته اخیر خود را قبول ندارد یا اینکه از لحاظ فکری تفاوت شدیدی با منتظریان کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در بویراحمد و دنا دارد.

البته گزینه دیگری هم می توان باشد که "خوب زاده" اصلاح طلبی که خاتمی، کروبی، میرحسین موسوی و امثال حجاریان را به عنوان مرجع فکری قبول ندارد، نیست که در این صورت نمی توان به نادر منتظریان خورده گرفت. ذر این صورت باید خواب زاده مواضع اصلاح طلبی خود را به صورت شفاف اعلام کند.

«عصردنا» آمادگی دارد توضیحات هدایت خواه یا سخنگوی کاندیدای اصولگرایان بویراحمد و دنا را دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
سلام سابقه خبری رحمان بیشتر از عصر دنا هست اول تحقیق کن بعد خبر بزن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
ایشان اصلاح طلب نیست بلکه نفوذی بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
یعنی موندم چی بگم، خودتون کلمات رزومه،اصولگرا و تئاتر رو اشتباه نوشتید بعد به آقای خوب زاده میگید اشتباه نوشته...
در ضمن من متن جوابیه آقای خوب زاده رو که با دست خط خودشون بود خوندم ایشون این اشتباهاتی که شما گفتین، نداشتن...
واقعا متاسفم براتون با خبرگزاریتون...
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.