تاریخ انتشار:۱۶:۵۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
رئیس هیات دوومیدانی استان:
عصر دنا: رئیس هیات دوومیدانی استان کهگیلویه بویراحمد از دعوت دونده کهگیلویه بویراحمدی به اردوی تیم ملی صحرانوردی کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

"امیدمحمد محمدی" سه شنبه، هشتم بهمن ماه در جمع خبرنگاران گفت: از سوی فدراسیون دوومیدانی کشور دونده هم استانی به اردوی تیم ملی صحرانوردی استفامت کشور دعوت شد.

وی اظهارکرد: اردوی تیم ملی صحرانوردی نیمه استقامت و استقامت آقایان و بانوان کشور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در شهر بروجن برگزار می شود.

رئیس هیات دوومیدانی کهگیلویه بویراحمد خاطرنشان کرد: این اردو از دوم تا ۲۳بهمن ماه با حضور برترینهای این رشته در دو بخش بانوان و در رده های سنی جوانان و بزرگسالان در حال برگزاریست.

محمدی، از دعوت امیر آذریان دونده استقامت استان کهگیلویه و بویراحمد در این اردو خبر داد و تصریح کرد: آذریان در رقابتهای ماراتن قهرمانی کشوربه مقام سوم دست یافت.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: در این اردو که در ورزشگاه تختی شهر بروجن در استان چهارمحال و بختیاری در حال برگزاریست،۷ دونده در رده سنی بزرگسالان آقایان،۵دونده در رده سنی جوانان آقایان،۴دونده بانوان در رده سنی بزرگسالان و ۴بانوی دونده در رده سنی جوانان حضور دارند.

گفتنی است که حمیده جوان به همراه حسن شیر قوی و عباس فتحی بعنوان مربیان این اردو بر عملکرد و تمرینات ملی پوشان نظارت می کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین