تاریخ انتشار:۱۷:۴۵ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: امام جمعه موقت دهدشت گفت: امیدوارم به زودی امام جمعه‌ای در شأن و منزلت مردم این شهر انتخاب و معرفی شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت پاکدامنی و تقوا را اولین مسیر برای تقرب به درگاه الهی دانست و اظهار داشت: انسان مومن قضایا را از دیدگاه الهی سیر می‌کند.

امام جمعه موقت دهدشت تصریح کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید «اگر اهل تقوا باشید ما مسیر را برای شما مشخص می‌کنیم» یعنی هر انسانی اهل تقوا باشد خدا به او درس می‌آموزد.

وی بیان داشت: خدای متعال در قرآن تاکید دارد که پیامبر و اهل بیت وسیله‌ هستند.

تقوی با اشاره به در پیش بودن شهادت حصرت فاطمه(س) به تبیین فضایل آن حضرت پرداخت و گفت: هر دختری که نسبت به شخصیت حضرت  زهرا(س) شناخت پیدا کند گرفتار نخواهد شد.

وی اضافه کرد: اگر توجه کنند چرا حضرت تاکید بر حجاب و عفاف دارند و این شناخت را پیدا کنند هرگز حاضر نمی شوند گوهر وجود خود را به حراج گذارند.

تقوی تصریح کرد: حضرت فاطمه(س) در تمام زندگی به فکر ما بوده است؛ عبادت، پوشش، دعا، دستگیری نیازمندان و‌...برای همه ما درس است.

وی بیان داشت: بانوی دو عالم فرمود که از دنیای شما هیچ چیز قبول ندارم جز سه چیز و آن سه چیز تلاوت قرآن، نگاه به چهره پیامبر و انفاق در راه خدا بود.

تقوی، پشتیبانی از ولایت فقیه را لازمه تداوم انقلاب خواند و گفت: تا امت ایران مخصوصا این ایام پشتیبان ولایت‌اند به انقلاب آسیبی نخواهد رسید و دشمن دید در نماز جمعه به امامت ولی امر مسلمین چطور مردم اقتدا کردند.

وی گفت: مردم عراق نیز با پشتیبانی مرجعیت شیعه شعار خروج آمریکا از این کشور سر می‌دهند.

امام جمعه موقت دهدشت همچنین با اشاره به انتصاب نماینده ولی فقیه در استان گفت: امیدواریم امام جمعه که در شان و منزلت مردم دهدشت باشد به زودی انتخاب شود.

منبع: فارس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین