تاریخ انتشار:۱۴:۲۲ - ۲۹ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: رئیس کل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی از سوی رئیس بازرسی کشور منصوب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
حجت‌الاسلام حسن درویشیان " رئیس بازرسی کل کشور در حکمی، " ابوالفتح ابوالهادی " را به سمت رییس بازرسی کل استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

" ابوالهادی " در روز ۲۵ تیرماه ۱۳۹۳ طی حکمی از سوی " ناصر سراج " رئیس کل وقت سازمان بازرسی کشور جایگزین " محمد نصوری " سرپرست وقت اداره کل بازرسی استان هرمزگان شده بود.

وی صبح پنجشنبه ۲۹ آذرماه ۱۳۹۸ در آئین تودیع و معارفه خود در مسوولیت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با بیان اینکه باعث افتخار است که تمام دوران خدمتم را تاکنون در هرمزگان سپری کرده‌ام، اظهارداشت: از سال ۷۹ در هرمزگان فعالیت می‌کنم و در دادگستری و سازمان بازرسی انجام وظیفه کرده‌ام.

وی با بیان اینکه دو سال در دادسرای بندرعباس تمام توانم را برای خدمت‌رسانی انجام دادم، عنوان کرد: از همراهی همکارانم در تمام این دوران قدردانی می‌کنم چراکه در این مدت به هیچ عنوان در هرمزگان احساس غربت نداشتم.

دادستان سابق بندرعباس ابراز داشت: با توجه به تلاش تمام مسئولان مربوط، دادسرای بندرعباس در وضعیت مطلوبی قرار دارد. بر اساس آخرین رتبه‌بندی انجام شده در زمینه آمار و عملکرد سطح کشور، دادسرای بندرعباس رتبه اول را کسب کرده است.

" ابوالهادی " امروز یکشنبه جایگزین " غلامحسین کرمی" رئیس بازرس کل سابق کهگیلویه و بویراحمد نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بوشهر شده است.

" سید وهاب دانش" در روز نوزدهم آذرماه ۱۳۹۸ طی حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور به عنوان سرپرست سازمان بازرسی کل کهگیلویه و بویراحمد منصوب شده بود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.