کد خبر: ۱۴۴۷۴
تاریخ انتشار:۲۲:۲۲ - ۱۰ دی ۱۳۹۸
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): نماینده مردم تهران گفت: حفظ برجام با همین وضع فعلی هم به نفع کشور است، مگر اینکه طرف‌های مقابل به طور کامل از برجام خارج شوند که در این صورت خود به خود منتفی خواهد شد.

بر پایه گزارش خبرگزاری مجلس، علی مطهری، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این احتمال وجود دارد که ایران با توجه به عمل نکردن وعده‌های خود به کلی از برجام خارج شود، گفت: برای خروج از برجام شورای عالی نظارت بر اجرای برجام باید تصمیم بگیرد، اما به نظر من تا آنجا که ممکن است ما باید بکوشیم که برجام از بین نرود.

وی در ادامه افزود: حفظ برجام با همین وضع فعلی هم به نفع کشور است، مگر اینکه طرف‌های مقابل به طور کامل از برجام خارج شوند که در این صورت خود به خود منتفی خواهد شد.

عضو فراکسیون امید تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل نگران بقای برجام هستند؛ چرا که با برجام از سال ۲۰۲۰ تحریم خرید و فروش سلاح برای ایران لغو می‌شود و همین طور هم محدودیت غنی‌سازی اورانیوم از سال ۲۰۲۵ از بین خواهد رفت.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.