تاریخ انتشار:۲۳:۵۶ - ۰۲ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: باشگاه ذوب آهن اصفهان در حالی که یکی از حساس ترین دوران خود را سپری می کند به دلیل مصاحبه ای هشت ماه پیش از دروازه بان سابق خود شکایت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): جنجال های دیدار سپاهان و شهرخودرو و به دنبال آن رویارویی قلعه نویی و مشهدی ها و جنگ لفظی ایجاد شده مدیرعامل سابق ذوبی ها و مدیران فعلی این تیم تنها دو غائله‌ای بود که به وجود آمد و پس‌لرزه‌های فراوانی به همراه داشت، پس لرزه هایی که باعث شد تقریبا روزی نباشد که خبری حاشیه ای از اصفهان به گوش مان نرسد. اما این بار گویا باید به سوی دیگری بچرخیم و جنجال های دیگری را شاهد باشیم، جنجال هایی که از یک شکایت بسیار عجیب از قلب هیات مدیره ذوب آهن بیرون خواهد آمد. متن خبری که از اصفهان به دست مان رسید یک خطی است، سخنگوی هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان به دلیل مصاحبه ای که در لیگ قبلی انجام شد از دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در دادگاه فرهنگ و رسانه شکایت کرد!

 

گویا قضیه از این قرار است که احمد جمشیدی که چند ماهی از سخنگو شدنش در هیات مدیره باشگاه ذوب آهن می گذرد در ابتدای حضور خود انتقاد تندی علیه برخی بازیکنان تیم ذوب آهن مطرح می کند و پس از آن نیز رشید مظاهری به عنوان تنها ملی پوش وقت ذوبی ها و البته کاپیتان دوم تیم، درصدد پاسخگویی برآمد و از خود و البته دیگر بازیکنان تیم دفاع کرد.

مصاحبه مورد نظر از رشید مظاهری با سایت "ورزش سه" در تاریخ یازدهم اردیبهشت ماه گذشته انجام شد و حالا چه اتفاقی افتاده که جمشیدی پس از تقریبا هشت ماه به فکر شکایت افتاده است، مشخص نیست. شکایتی که البته می توان آن را یکی از عجیب ترین شکایت های فوتبال ایران دانست چرا که پیشتر ندیده بودیم هیات مدیره باشگاهی از یک بازیکن به دلیل مصاحبه ای که قطعا عاری از اتهامات حقوقی بوده به دادگاه رسانه شکایت کند. برای پی بردن بیشتر به حرف های رد و بدل شده اردیبهشت ماه گذشته شاید بد نباشد نگاهی به مصاحبه مورد نظر داشته باشیم.

 

 

 

ذوبی ها که موفق شده بودند دوازده هفته با امتیاز از زمین خارج شوند و شکستی را متحمل نشوند در دیدار هفته بیست و ششم خود برابر تراکتور تبریز قرار گرفتند و توانستند بر این تیم نیز فائق بیایند. آن هم در دیداری که رشید مظاهری ستاره آن محسوب می شود. پس از آن روزها گویا جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب آهن در میان خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات مختلف آنها پاسخ داد. سوالاتی که یکی از آنها درباره پایان قرارداد رشید مظاهری بود و گویا سخنگوی ذوبی ها در این باره اظهارنظر عجیبی داشت. اظهارنظری که جمشیدی بعدها آن را تکذیب کرد و گفت هرگز درباره ادامه حضور دروازه بان ملی پوش ذوبی ها حرفی به میان نیاورده است. مظاهری که پیش از دیدار برابر سابپا آن مصاحبه را شنیده بود در مصاحبه ای که با "ورزش سه" داشت گله و شکایت خود را در قبال شش فصل حضور در این تیم و تصمیم گیری این گونه بیان کرد و طبیعی بود که انتظار حرف های جدید سخنگوی باشگاه را نداشته باشد.

 

 

هر آنچه که هست یکی از عجیب ترین شکایت هایی که در فوتبال ایران اتفاق افتاده، انجام شد و می شنویم که پس از چند ماه ذوبی ها به دنبال کشاندن مظاهری به پای میز محاکمه هستند تا به وی نشان دهند که نمی بایست حرفی به زبان می آورد، حتی اگر قرار باشد آن حرف ها عاری از هرگونه توهین و افترا و تحریک افکار عمومی بیان شود. شکایتی که اگر قرار بود قطعا انجام شود شاید بهتر بود پس از گذراندن دوران حساس و خاص فعلی ذوبی ها انجام می گرفت. هر آنچه که هست انتخاب سرمربی جدید تیم برای ذوبی ها این روزها از اوجب واجبات است که نمی بایست فراموش شود.

 

منبع: ورزش3

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین