کد خبر: ۱۴۱۰۰
تاریخ انتشار:۰۰:۰۵ - ۰۸ آذر ۱۳۹۸
عبدالله ناصری، مشاور خاتمی:
عصر دنا: تحلیل‌گر مسائل سیاسی بر این باور است که حسن روحانی به دلیل عملکرد نامناسب خود، علاوه بر این‌که هزینه سنیگنی را بر جریان اصلاحات وارد کرده، هزینه سنگینی بر کلیت ایران تحمیل کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): عبدالله ناصری، تحلیل‌گر مسائل سیاسی و مشاور رئیس دولت اصلاحات در گفت و گو با انتخاب در ارزیابی خود از سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین و این‌که در وضعیت جدید کشور نکاتی را گفته است که در زیر می آید: 

باید اصلاحات فوری و ضروری انجام بگیرد

«متاسفانه آقای روحانی به دلیل عملکرد نامناسب خود، علاوه بر این‌که هزینه سنیگنی را بر جریان اصلاحات وارد کرده، هزینه سنگینی بر کلیت ایران تحمیل کرده است. این‌که جامعه به شرایطی برسد که احمدی‌نژاد را آرزو کند یعنی آقای روحانی بسیار از واقعیت‌های موجود در جامعه و نیز شعارهای انتخاباتی خود فاصله گرفته است. لذا اعتقاد دارم  اگر روحانی در یک سال نیم باقیمانده، یعنی تا خرداد یا نهایتا مرداد 1400 کاری انجام ندهد، حتما خداحافظی‌اش با مردم و حکومت به مراتب سخت‌تر و بدتر از خداحافظی احمدی‌نژاد در 92 خواهد بود.»

سرنوشت روحانی به مراتب نازل‌تر از احمدی‌نژاد خواهد بود

ناصری افزود: «روحانی آدمی است که می‌خواهد هم‌چون 40 سال گذشته بماند. اگر روحانی کار مهمی انجام ندهد که حتی بر این باور هستم کار مهم روحانی در جرات «استعفا دادن» می‌تواند باشد، 1400 او بسیار نازل‌تر از احمدی‌نژاد خواهد بود و خواهد ماند.»

روحانی از مرحله بدقولی عبور کرده است

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی در بخش پایانی از اظهارات خود تصریح کرد: «واقعیت امر این است که حسن روحانی از مرحله بدقولی عبور کرده و بخشی اعظم از جامعه او را دیگر باور ندارند. . این مساله شرایط روحانی را برای آینده بسیار بسیار سخت خواهد کرد. جامعه دیگر اعتمادی به گفته‌های حسن روحانی ندارد و وعده‌های او را نمی‌پذیرد
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.