تاریخ انتشار:۱۴:۰۲ - ۲۲ آذر ۱۳۹۷
مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد، از اجرای طرح «هر دانش‌اموز یک نهال» با هدف جلوگیری از فرسایش خاک و نیز تقویت بنیه طبیعت در استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان صبح امروز با حضور محمدی‌تبار مدیرکل مدیریت بحران استان،بخشداران،شهرداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی و به ریاست معاون فرماندار در دهدشت برگزار شد.

وحید محمدی‌تبار امروز در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان از اجرای طرح «هر دانش‌آموز یک نهال» با هدف جلوگیری از فرسایش خاک و نیز تقویت بنیه طبیعت خبر داد و اظهار داشت: این طرح امسال با مشارکت آموزش و پرورش و دستگاه‌های اجرایی کلید می‌خورد.

مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد،گفت: تا زمانی که نگاه توسعه یافته نباشد حتی با وجود امکانات و اعتبارات نمی‌توان در مسیر توسعه گام برداشت.

وی، با بیان اینکه پول بحران باید به زخم‌های جامعه بنشیند،تصریح کرد: هیچ نوع نگاه فامیلی،جناحی و باندبازی در توزیع اعتبارات بحران دخیل نبوده و نخواهد شد.

محمدی‌تبار، با اشاره به اطلاق کهگیلویه بزرگ به این شهرستان،تصریح کرد:کهگیلویه را باید به لحاظ نیروپروری و نه وسعت جغرافیایی و دربرگیرندگی چند شهرستان، بزرگ نامید،و باید گفت این شهرستان از نبود فرماندهی واحد در بیان و پیگیری مشکلات رنج می‌برد.

وی،در پاسخ به درخواست بالگرد اطفای حریق،گفت: نگهداری بالگرد بیش از خرید هزینه دارد و مقرون به صرفه نیست.

محمدی‌تبار با بیان اینکه باید روی آموزش و پیشگیری کار شود و حراست از منابع طبیعی هزینه کمتری از کنترل آتش‌سوزی دارد، تصریح کرد:برخی از نیروهای بکار گرفته شده پسر خاله‌ای است و آموزش‌های لازم برای اطفای حریق کسب نکرده‌اند، توان مقابله با آتش‌سوزی ندارند.

این مسؤول،از براورد خسارات وارده در پی بارندگی‌ها و ارسال به تهران خبر داد و گفت: بر اساس براورد کارشناسان مدیریت بحران سیل 10 میلیارد تومان به کهگیلویه خسارت وارد کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.