تاریخ انتشار:۱۹:۲۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سفر آخوندی وزیر راه و شهرسازی که قرار بود فردا دوشنبه 25 اردیبهشت ماه به استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شود لغو و خیرالله خادمی معاون وی به این استان سفر خواهد کرد .

این سفر قطعه دوم جاده ملی دهدشت ،پاتاوه، 25 کیلومتر از باند دوم بزرگراه بابا میدان- گچساران ، بهبهان و تقاطع غیرهم سطح باشت افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به نوشته خبر دنا، احداث قطعه دوم جاده پاتاوه به دهدشت به طول 28 کیلومتر و احداث 5 دهانه تونل به طول دو هطار و 830 متر 950 میلیارد ریال هزینه داشته است.

با حضور خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی تقاطع غیرهم سطح باشت و 25 کیلومتر از باند دوم بزرگراه "بابا میدان به گچساران به بهبهان" با اعتبار 440 میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.