تاریخ انتشار:۱۲:۱۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد :
عصر دنا: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: نام‌نویسی از داوطلبان طرح سرباز معلم در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اردشیر یاری اظهار کرد: نام‌نویسی از داوطلبان طرح سرباز معلم در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دارندگان مدرک فوق دیپلم به بالا جهت خدمت در 2 بخش آموزش ابتدایی و فنی و حرفه‌ای و کاردانش به امور اداری آموزش و پرورش لوداب -مارگون-دیشموک-چاروسا-عشایر-گچساران و باشت مراجعه کنند.

یاری گفت: نام‌نویسی از طرح معلم وظیفه شامل دفترچه آماده به خدمت مربوط به یکم تیرماه و یکم شهریور96 است.

وی بیان کرد: دارندگان مدرک تحصیلی در رشته‌های آموزش ابتدایی گرایش‌های روانشناسی-روانشناسی شخصیت-علوم تربیتی-مشاوره و راهنمایی-روانشناسی تربیتی-روانشناسی بالینی-سنجش واندازه گیری-روانشناسی عمومی-مشاوره فلسفه تعلیم و تربیت و برنامه‌ریزی درسی می‌توانند جهت تدریس در دوره ابتدایی ثبت‌نام کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گفت: دارندگان مدرک تحصیلی عمران-معماری-برق و کامپیوتر نیز برای بخش فنی و حرفه ای و کاردانش و خدمت در مارگون –گچساران و دیشموک نام‌نویسی کنند.

وی خاطرنشان کرد: مهلت ثبت‌نام تا 30اردیبهشت 96 است و اطلاعیه و جداول مربوط در بخش اطلاعیه‌های پورتال اداره کل آموزش و پرورش www.kb.medu.ir قابل مشاهده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین